Ga naar inhoud

Bios update voor een Compaq


Aanbevolen berichten

Ik heb nog een oude Compaq Amd K6-2 450 mhz staan, met een Compaq bios. Nu is het probleem dat Compaq biossen zo ontzettend onhanding zijn, je kan slechts een beperkt aantal dingen wijzigen. Ik heb gehoord dat je er ook andere biossen op kan zetten, is dat waar en waar vind ik deze? Met google kan ik niets vinden :(...
Link naar reactie
Compaq heeft vaak de mobo's gemodificeerd. Je loopt een grote kans dat de mobo na het flashen met een alternatieve niet meer werkt. Je moet ook checken of jouw compaq zijn BIOS op de HD heeft (kwaal van de oudere compaq's). Je kan dat zien met bijv FDISK als er een kleine non-dos partitie op je HD is. ALs dat zo is NOOIT weggooien Succes.
Link naar reactie
[quote:4e93e6b296="Hu'uruun"]Ik weet het, het is een Apollo MVP3 (rotding trouwens)... Maar, ik wil gewoon op de één of andere manier een bios met meer opties dan de huidige...![/quote:4e93e6b296] Zoek eens op de site van HP of Compaq. Ik denk wel dat er updates te vinden zijn. Ik heb onlangs ook een HD geformatteerd van een Compaq met gevolg dat ik geen bios meer had. Heb alles gevonden wat ik nodig had.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...