Ga naar inhoud

hoeveel graden mag een systeemkast binnenin worden?


Aanbevolen berichten

gestofzuig van de fans? Ja, ik weet wat je bedoeld maar dat heb je ook als je hem open laat staan. Ik heb een zo'n chieftecfan, die zuigt joh. Met die roosters ervoor lijkt het net een stofzuiger. Komt door die roosters dat ik een fluittoon krijg. Aan de bovenkant een papiertje gemaakt. nu blaast de lucht eronderdoor.
Link naar reactie
Slim gedaan :D. Ik inderdaad wel vaker gehoord dat die Chieftec dingen enorme herrie maken. Het schijnen soms gewoon net grasmaaiers te zijn :wink: En je hebt gelijk dat ik mijn PC nou wel hoor doordat hij openstaat, maar ik kan nu wel alles in de gaten kan houden. (Mijn Club-3D ATI9700pro doet nogal eens lastig en als de processor te warm wordt dan geef ik een slinger aan de Fanmate :) )
Link naar reactie
[quote:ac00ba7201="The Avenger"][quote:ac00ba7201="Salv"]Tja, dan mag het nog weleens lukken. Maar ik vind open kasten niet leuk om te zien. Een Windows is oke, maar een open kast nah...[/quote:ac00ba7201] Je ziet mijn systeemkast helemaal niet. Hij staat in een andere houten kast. :D[/quote:ac00ba7201] Ik heb nie zo'n problemen met een open kast, maar het is inderdaad minder dan een dichte. Maarja jullie hebben geen last van een op hol geslagen 3D kaart :-?
Link naar reactie
EDIT// Dat ben ik dus :evil: Eerst zie ik op hun site dat ze helemaal geen9700pro kaarten hebben (is trouwens alweer bijgewerkt). En dan flikkerd gewoon de Koeler eraf. Gewoon niks aangedaan niet eens aangeraakt en hij valt er gewoon af. Heb ik hem eerst opnieuw vastgezet (nieuwe koelerpasta enz.) Schakeld hij nou onder spellen (Generals) gewoon de monitor terwijl het toch echt niet zo'n zwaar spel is. Onder UT2003 (1600x1200 alle opties) doet hij het wel gewoon goed :-? :evil:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...