Ga naar inhoud

EPoX EP-8K5A3+ of MSI KT3 Ultra ARU??


Aanbevolen berichten

Mijn vader had dus een nieuwe CPU gekocht (Duron 1200) maar die deed het niet. Ik heb toen bij mijn moederbord een BIOS reset gedaan (ivm overclock instellingen, FSB 167, MP8.5 d8 ik) en de CPU in mijn PC geprobeert. De Ledjes gaven idd een CPU error aan. Ik mijn eigen CPU weer terug gezet (TB 1400) en wou de overclock instellingen weer terug zette, niet dus. Ik kwam niet hoger als FSB 105 MP14. Ik heb hem al opnieuw geunlocked maar mocht ook niet baten. Red dragon en meerdere zeiden slijtage CPU. Ik geloof dit echter nog steeds niet. Zou een ander mobo helpen??
Link naar reactie
Owja, eruit, erin en niet meer willen OC'en dat was het prob. Ik denk BTW dat Red Dragon heel goed gelijk kan hebben hoor. Ik heb dat probleem ook. Opeens wilde mijn CPU niet meer boven de 1790mhz lopen, terwijl hij daarvoor 1870mhz liep. Ik denk dat dat gewoon slijtage is door te hoog voltage of anders is ie gewoon gefreaked.
Link naar reactie
[quote:101cf9411d="Marcel de Reus"][quote:101cf9411d="De Geest Van Oirlo"]Maar iedereen zou dus zeker dat moederbord omwisselen????[/quote:101cf9411d] Als het niets extra's kost wel iig. Het is natuurlijk zoiezo handig om een nforce2 bord te hebben ivm upgrades. Of het voor je oc prob helpt is dus nog maar de vraag.[/quote:101cf9411d] Er komt waarschijnlijk ook geheugen bij dat ik kan ruilen. PC2700 Samsung. Nforce2 is niet aan de orde. Ik kan dit bord namelijk omwisselen. (had overigens wel een Nforce2 gewilt maar ja $$$, zit niet ruim bij kas :wink: )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...