Ga naar inhoud

MSI Problemen


Aanbevolen berichten

Yo! Ik heb een MSI K7T266 Pro2-RU. Omdat ik maar geen stabiele 4x AGP modus ken krijgen, hij staat in bios op auto, en gaat altijd naar 2x (videokaarten gedeelte van dit forum, heeft iemand hier dit probleem ook?) heb ik hem geflasht, keurig gedaan, nieuwste BIOS was 3.7, ik had 3.3. Alles ging goed, ik ging voor de "high performence defaults" en deed save and exit. Hij starte windows XP op, ik blij. Nu moest ik opnieuw opstarten... dus windows sloot af en daarna werd het beeld zwart!? Dus ik op reset drukken... en alles werkte weer. Maar goed, waar kan dit aan liggen? Mijn pc wil niet meer softwarematig opnieuw opstarten? Ik heb inmiddels de zooi weer teruggezet... (heilige back-ups :lol: ) Greetz! Eddo
Link naar reactie
[quote:8edcb7c23b="plextor"]wat voor videokaart zit er in.[/quote:8edcb7c23b] Een Asus V8200 GeForce 3 Ti 200, overal staat dat ie ook 4x aankan... Ik heb hem btw nu op 4x AGP staan in de bios met 256 aperture size (heb ook de VIA 4in1 drivers), maar het is nog steeds niet helemaal stabiel... om de minuut zie je een zwart streepje door het beeld, en dat is er niet bij 2x. De instabiliteit is alleen in 3d shit, niet in windows etc... Trouwens, 3d mark score is misschien 40 puntjes hoger? lol? waarom blijf ik voor eeuwig net onder de 7000! het is een kwelling Misschien wil je hier ff kijken: http://www.technologyvault.co.uk/geforce/faq.php?display=faq&nr=68&catnr=2&prog=gef&lang=en Daar staan dingen over 4x... maar hoe denk jij hierover? Ik zou de AGP Driving Valuet kunnen veranderen, maar is dat wel juist? Dank dank dank! Hans
Link naar reactie
Dit is geen MSI probleem, maar een [b:5346a4c061]VideoKaart probleem[/b:5346a4c061]. [b:5346a4c061]Onder waarborg > terugbrengen.[/b:5346a4c061] Indien het een gForce 4 MX is, en je hebt DirektX versie 8 of 8.1 kan het probleem ook daar zitten: die werken namelijk moeilijk samen. In het Bios ook geen AUTO laten staan, maar instellen op AGP of OnBoard/AGP. Videocache op Disable.
Link naar reactie
Sorry. onze reacties kruisten mekaar wellicht. Vandaar mijn reactie over een gForce 4. Uit ervaring weet ik dat de winst tussen AGP 2x en 4x wel meetbaar maar niet zichtbaar is. Volgen mij (maar dit is persoonlijk) niets om je druk over te maken. Het is niet omdat er ergens een kwiet is die zegt dat die kaart ook 4x aankan, dat het ook realistisch is. Alle argumenten zijn goed om toch maar hun product te slijten.
Link naar reactie
Mijn main problem is toch wel dit: "Alles ging goed, ik ging voor de "high performence defaults" en deed save and exit. Hij starte windows XP op, ik blij. Nu moest ik opnieuw opstarten... dus windows sloot af en daarna werd het beeld zwart!? Dus ik op reset drukken... en alles werkte weer. Maar goed, waar kan dit aan liggen? Mijn pc wil niet meer softwarematig opnieuw opstarten? Ik heb inmiddels de zooi weer teruggezet... (heilige back-ups)" Ik ken me bios nie normaal flashen... dat van die kaart staat bovendien al in die videokaarten sectie. Suggesties zeer welkom. Hans
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...