Ga naar inhoud

Epox EP-8RDA+


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn Pc daar gekocht. Wel een aardige winkel... Leveren niet echt snel, als je ongeluk hebt ook nog verkeerd. Ik had een Pc besteld waar een behuizing omheen had moeten zitten die groot moets zijn, Bigtower dus...Ik open de doos, miditower? Genaaid! ook FSB niet op 133 (slordig) :-? eeeeeh, voor de rest wel een aardig dingetje...alleen de koeling zuigt. Je kan erover nadenken om met dit bedrijf in zee te gaan...
Link naar reactie
[quote:8e643b1a52="Marcel de Reus"]Je kunt BTW ook een 40mm fannetje uit een 486 bijvoorbeeld met een parkerje tussen de finnen van de Northbridge heatsink draaien. Heb ik ook gedaan en het werkt perfect en het is gratis.[/quote:8e643b1a52] Dus je kunt hier een gewoon CPU coolertje opzette (bijv socket 7??) Die hebbe we nog 1 ligge, zou dit bord eigenlijk veel verschil maken met het gene dat ik nu heb??? (MSI KT3 Ultra ARU)
Link naar reactie
[quote:914277dc34="De Geest Van Oirlo"]zou dit bord eigenlijk veel verschil maken met het gene dat ik nu heb??? (MSI KT3 Ultra ARU)[/quote:914277dc34] echt wel, een wereld van verschil. De Nforce2 Chipset is echt supersnel, het bord is extreem goed te OC'en, heb em momenteel op FSB van 185 lopen ( maar met goeie koeling op de NB kan ie wel over de 200 halen) dus als je een nieuw mobo zoekt, en een stabiel OC bordje zoekt, dan zou ik zeker weten voor deze gaan...
Link naar reactie
[quote:65d5e759d1="Black Shadow"]Ik ben van plan nu eindelijk dit mobo te kopen. Op www.tweakers.net staat hij voor 129 Euro te koop bij maXpert. Ik heb echter niet zo'n goede ervaringen met dit bedrijf. Bij SallandAutomatisering.nl is dit mobo te koop voor 130 Euro. Heeft iemand ervaring met Salland Automatisering?? bvd, Ruud[/quote:65d5e759d1] verschillende malen al ervaringen mee, niet heel snel en 1 keer verkeerd maar werd snel opgelost en redelijk goedkoop, een keurige 7 wat mij betreft. Koop ik volgende keer weer gewoon
Link naar reactie
[quote:41979546fa="turbulence"]verschil alleen is, dat ze bij die maXpert niet aan rembours doen, dus je moet vooruit betalen, kosten zijn dan 6 euro... bij salland is het onder rembours 10 euro. ik heb er zelf geen problemen mee, koop zo vaak onder vooruitbetaling, ligt er alleen aan hoe jij er over denkt...[/quote:41979546fa] Ik doe het altijd onder vooruitbetlaing na te hebben gecheckt (zoals jij nu ook doet) of het betrouwbare zaken zijn. Gewoon bestellen bij Salland
Link naar reactie
[quote:438f5ef5fe="Black Shadow"]Marcel, hoe hoog komt jou FSB nu dan? :)[/quote:438f5ef5fe] Ik heb een Epox 8K3A+ (KT333) met een 2000+ en Samsung PC2700 en mijn FSB liep zonder probs op 187mhz bij een MP van 10. Mijn memory liep ook stabiel op 200mhz BTW, maar zodra ik 3Dmark draaide stopte de videokaart ermee ivm 100mhz ipv 66mhz
Link naar reactie
Ik heb hem geïnstalleerd en hij werkt perfect 8) In begin had ik nog wat probleempjes met de IRQ's, maar die zijn nu opgelost. Er valt me alleen nog 1 ding op: de cpu-temp is nu idle 42 graden en stressed 49 :o Op mijn Asus A7V266 was dat 53-65 :-? Ligt dit gewoon aan dat Asus bord? btw, heeft iemand misschien nog Epox-stickers of AMD Athlon TB-stickers? :) Gr, RuuD
Link naar reactie
[quote:21b6e67546="Marcel de Reus"]Je hebt de koelpasta er gewoon beter op gedaan deze keer. Ze meten beide met een interne diode dus dat zou geen verschil moeten geven. Ik denk puur betere koelpasta laag.[/quote:21b6e67546] Da's lollig, ik heb er nix tussen gedaan!!! :lol: Er zat nog(naar mijn mening) genoeg koelpasta aan :) [quote:21b6e67546="turbulence"]ik zoek ook nog een paar leuke AMD XP stickers en Epox stikkers, dus als je wat tegen komt, dan moet je het ff zeggen[/quote:21b6e67546] Zal ik zeker doen ;) [Edit] Ow ja, de LED's voor in m'n kast branden niet erg hard(Power- en HDD-LED). Op die Asus pongel werkte dat wel goed(het enigste wat het daar goed op deed :lol: ) [/Edit]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...