Ga naar inhoud

PC start niet op, foutmelding


Aanbevolen berichten

Dacht even een 2e HD bij te plaatsen, krijg ik ineens een foutmelding, eerst maar eens afkoppelen, foutmelding blijft . Adrive afgekoppeld en CD drive eraf en foutmelding blijft. Dus alleen met videokaart en maakt dit geluid Geeft 8 korte piepjes en dan kort lang en weer 2 korte piepjes. Moederbord is: Biostar MB-8500TAC-start niet /SR Version 1 Scherm blijft zwart, monitor krijgt geen verbinding, blijft in standby.. geen signaal dus. Kan bios niet in Iemand enig idee wat deze foutmelding betekent?? Nog liever hoe ik het probleem oplos
Link naar reactie
[quote:56d2f588f3="boss63"][quote:56d2f588f3="Fr4ggie"]heb je je mb ram al gechecked ? anders even op de website van je mobo of in de manual kijken wat de piepjes precies inhouden[/quote:56d2f588f3] Heb niet aan ram gezeten en lijkt goed te zitten, helaas ben ik niet in het bezit van een manual.[/quote:56d2f588f3] Gevonden, heb videokaart er maar eens uitgehaald en weer in gezet, waarschijnlijk door manipuleren toch iets scheef komen te zitten. Hij doet het weer
Link naar reactie
[quote:6db777bc8e="spiderned"]Ja, bios resetten dmv jumper op het mobo. Als je geen manual heb, ff de batterij eruit voor een kwartier. Dan is het password verdwenen en kan je er in. succes.[/quote:6db777bc8e] Jumper setting gevonden op internet (wat zouden we zonder moeten) CMOS geclearerd en kon de bios in, het werkt nu bijna, C ff formatteren en dan kunnen we aan de gang bedankt voor de tips
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...