Ga naar inhoud

Bios


Aanbevolen berichten

meestal staan de ide kanalen in het bios al op auto, dus dan pakt ie hem automatisch, dus je hoeft niet altijd in het bios in te stellen.. als je opstart, staat ie dan ook in dat 1e lijstje, naast je CDspeler en HD?? en op master op IDE 2 neem ik aan... dus met je cdspeler op slave dan? of zit die achter de HD? zitten de kabels er wel goed in???
Link naar reactie
[quote:6bcf1d948f="Black Shadow"]Je zou het toch in de bios moeten instellen, al heb je Linux erop :roll:[/quote:6bcf1d948f]Dat slaat nergens op! Post dan ook niet als je niet weet hoe het werkt :roll: Op veel systemen (mijn systeem incluis) hoef je niet een cd-romspeler of -brander in het BIOS te installeren, zowel Windows XP als 98 zien hem gewoon. En over Linux: ik heb nota bene op mijn school een 486 staan waar de harde schijf niet eens in het bios ingesteld kan worden (is 2 gigabyte) en linux ziet hem zonder problemen (en ziet dan ook 2 gb).
Link naar reactie
[quote:c091b1b317="Mnemonic"][quote:c091b1b317="Black Shadow"]Je zou het toch in de bios moeten instellen, al heb je Linux erop :roll:[/quote:c091b1b317]Dat slaat nergens op! Post dan ook niet als je niet weet hoe het werkt :roll: Op veel systemen (mijn systeem incluis) hoef je niet een cd-romspeler of -brander in het BIOS te installeren, zowel Windows XP als 98 zien hem gewoon. En over Linux: ik heb nota bene op mijn school een 486 staan waar de harde schijf niet eens in het bios ingesteld kan worden (is 2 gigabyte) en linux ziet hem zonder problemen (en ziet dan ook 2 gb).[/quote:c091b1b317] Op de meeste systemen word he automatisch door de bios ingesteld(dus hij staat op auto...) Als het in de/het bios dus niet op auto staat, zou je het toch in moeten stellen ;) Maar ik was ervan uitgegaan dat het niet op automatisch stond :(
Link naar reactie
[quote:0a8cd7aa7d="Black Shadow"][quote:0a8cd7aa7d="Mnemonic"][quote:0a8cd7aa7d="Black Shadow"]Je zou het toch in de bios moeten instellen, al heb je Linux erop :roll:[/quote:0a8cd7aa7d]Dat slaat nergens op! Post dan ook niet als je niet weet hoe het werkt :roll: Op veel systemen (mijn systeem incluis) hoef je niet een cd-romspeler of -brander in het BIOS te installeren, zowel Windows XP als 98 zien hem gewoon. En over Linux: ik heb nota bene op mijn school een 486 staan waar de harde schijf niet eens in het bios ingesteld kan worden (is 2 gigabyte) en linux ziet hem zonder problemen (en ziet dan ook 2 gb).[/quote:0a8cd7aa7d] Op de meeste systemen word he automatisch door de bios ingesteld(dus hij staat op auto...) Als het in de/het bios dus niet op auto staat, zou je het toch in moeten stellen ;) Maar ik was ervan uitgegaan dat het niet op automatisch stond :([/quote:0a8cd7aa7d]Ha! Bij mij (en die 486) niet dus! Gewoon op 'None' laten staan en dan doen ze het bij mij.
Link naar reactie
[quote:f3a13ce4e9="pino999"]Goed, als ik het dus goed begrijp moet XP de brander gewoon herkennen dus dit betekent dat het 1: een pruts brander is 2: goedkoop is duurkoop 3: een beetje een merk XP hem gewoon herkent! Pino999[/quote:f3a13ce4e9] Zit toch wat anders in elkaar dan wishfull thinking 1. Kan ik mee eens zijn LIte-On is de favoriet ban dit forum 2. Ook waar, alleen moet je het wel goed doen. vaak zegt men dat iets niet goed is terwijl ze de handleiding niet lezen RTFM. 3. Windows ziet een nieuwe brander die is ingebouwd als een cdrom speler. De brander software herkemt hem als brander, in de meeste gevallen. In de meeste gevallen omdat je ook een brander kan inbouwen die later is gefabriceerd dan de brander software. Dan moet je die updaten. 4. XP schijnt een eigen brandproggie te hebben, maar er zijn al zat branders gemaakt nadat XP op de markt is gekomen. Dus zal ie hem niet herkennen. 5. Windows (ook XP) is niet het voorbeeld van State-of-the-art. Bill Gates heeft alleen een marketing apparaat waar iederen een puntje aan kan zuigen. Vraag : hoe komt het dat je niet in het BIOS kan ? Wat is er vooraf gebeurd ?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...