Ga naar inhoud

Asus C.O.P.?


Aanbevolen berichten

wie weet waaren hoe je op de asus mobo's C.O.P (CPU Overheat Protection) moet activeren/deavtiveren/configureren? Of is dit standaard al allemaal ingesteld (in het bios?) en kun je er niets aan veranderen? Ik kan in ieder geval in het bios niets erover vinden, ook geen jumpers op het Mobo en dergelijke..... (a7N8X Deluxe)
Link naar reactie
heb ff de manual van internet geplukt, (PFFF 86 blz PDF formaat :( ) en daar staat idd ook niks in.. vreemd, want op mijn Epox zit haast precies de bios, en bij mij staat ie bij hardware monitoring... kan hem wel gewoon instellen, lijkt me ook wel handig dat je dat in de hand hebt, want je weet ook niet waar ie nu op staat.
Link naar reactie
vreemd maar waar: [quote:0373fc52fb]Thus the hardware investment is kept safe and sound. Unlike other ways controlled by BIOS or software, ASUS C.O.P Technology is more hardware-controlled and uninterruptible[/quote:0373fc52fb] BRON: [url=http://www.asusemag.com.tw/tech/ch5/ch5-1.htm]Asus magazine[/url] maakt toch verder ook niet veel uit... als ie op 70 graden uitschakeld, of op 80.. 70 graden vindt ik ook al veels te veel.. je kan nu iig niks veranderen, dus je kan hem per ongeluk ook niet uitzetten, met alle gevolgen van dien. :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...