Ga naar inhoud

Slot 1 converterkaart???


Aanbevolen berichten

Hoi even vraagje: Ik kan voor € 25,- een [b:379e7eaca6]slot1-fcpga converter kaartje [/b:379e7eaca6]krijgen om op mijn systeem (sig.) een snellere processor te kunnen zetten. Is dit een redelijke prijs? Heb ik dan eigenlijk ook een andere koeling of voeding nodig als ik bijv. een celeron 700 Mhz zou kunnen plaatsen? Het lijkt mij dat ik niet met alleen een converter klaar ben?? of wel?? Ik hoor het weer graag! Groeten! Steven
Link naar reactie
Ik heb het volgende moederbord: [url]http://tw.giga-byte.com/products/ga6vxe.htm[/url] Op de doos (ik heb hem voor me, staat dat hij Pentium II + III ondersteund en de Celeron. Bij de jumper instellingen in de manual staan de settings beschreven [i:bfb5e8cccd]tot en met[/i:bfb5e8cccd] Pentium III 650 / 100 Mhz FSB. Dat zou impliceren dat ik zonder converter een 650 Mhz kan draaien. 700 Mhz (of iets hoger) met converter?? Zie ook mijn topic bij Vraag & aanbod (onderwerp: Celeron 533 anyone??) (leuke uitzoekerij :wink: ) Dank!
Link naar reactie
ALS het allemaal zal werken. Ik heb er iig geen vertrouwen in. Koop gewoon een ander MOBO. Had je trouwens dit ook gelezen.: [color=red:31a6284638]Sommige ongeteste systemen en moederborden kunnen onvoorziene compatibiliteitsproblemen hebben. U kunt links op deze pagina een voorlopige lijst zien van compatible en incompatible systemen zien. Deze lijst is niet uitputtend en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.[/color:31a6284638]
Link naar reactie
[quote:fcca416ad9="spiderned"]ALS het allemaal zal werken. Ik heb er iig geen vertrouwen in. Koop gewoon een ander MOBO. Had je trouwens dit ook gelezen.: [color=red:fcca416ad9]Sommige ongeteste systemen en moederborden kunnen onvoorziene compatibiliteitsproblemen hebben. U kunt links op deze pagina een voorlopige lijst zien van compatible en incompatible systemen zien. Deze lijst is niet uitputtend en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.[/color:fcca416ad9][/quote:fcca416ad9]Heb je ook dit gelezen:[quote:fcca416ad9]Uw zekerheid 1. 30-dagen niet goed geld terug garantie. Indien u op de een of andee manier niet tevreden bent over het door u bestelde Powerleap product, dan kunt u het binnen 30 dagen terugsturen en krijgt u het aankoopbedrag teruggestort. 2. Een jaar garantie. Indien uw PowerLeap product defect raakt binnen een jaar na aankoopdatum anders dan door molest, misbruik, fysieke beschadiging of natuurlijke invloeden van buitenaf zoals hitte, water, electrische schokken, bliksem, dan krijgt u een vervangend product van Powerleap. [/quote:fcca416ad9] Oftewel: als hij het niet doet stuur je hem toch gewoon terug?
Link naar reactie
Hij is toch niet defect? Bij een 30 dagen niet goed geld terug-garantie moet de winkelier het product weer terugnemen en het aankoopbedrag terugstorten. Dat ze bij een defecte gaan lopen vragen is niet zo vreemd, maar dan nog sta je dan sterk dankzij het Burgelijk Wetboek, alleen moet je hem dan niet door een foutje gemold hebben natuurlijk :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...