Ga naar inhoud

B merk Geheugen


Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag bij alternate geweest voor kingston geheugen pc2700 512mb cl2,5. Nu waren die uitverkocht en corsair was er ook niet meer. Aangezien ik maandag mijn pc in elkaar gaat zetten, heb ik maar een b merk geheugen genomen en aan die pipo van alternate gevraagd of het veel verschil maakte met die kinston module. Alternate pipo: nee maakt niet veel uit, hij zal misschien ietsiepietsie onstabieler draaien maar dat is maar minimaal, de modules worden allemaal op de test banken gezet, dus veel verschil zal het niet maken. Ik zit er nu gewoon aan te denken het terug te brengen en een a merk te nemen zoals samsung, dan kan ik die nog op cas2 gooien ook. Wat vinden jullie zal je het echt merken dat het een b merk is. Greetz Mob :lol:
Link naar reactie
mijn geld ben ik zoiezo niet kwijt, je kan namelijk 7 dagen na je aankoop zonder reden je spullen terug brengen en je geld terug vragen. Dus ik breng het lekker terug, het geheugen kostte 165 euro en ik heb voor 170 euro al samsung geheugen gezien, dus voor die 5 euro wil ik eigenlijk geen fout begaan. greetz Mob :lol:
Link naar reactie
A-merk halen. Veel mensen besteden veel tijd en zorg aan het uitzoeken van een goede kleurenkaart, geluidskaart, harde schijf enz. Maar het is zonder dat het geheugen er meestal een beetje er "bijhangt" en voor een hoop mensen niet uitmaakt wat voor merk er in zit. Terwijl je eigenlijk het beste kingston of samsung kan halen.
Link naar reactie
[quote:bc439b9ec9="turbulence"]hmm, corsair het beste??? heb zo mn twijfels daaraan, waarom geen samsung kopen, die presteren net zo goed, zijn goedkoper... alleen die mooie heatspreaders op de Corsairs zijn wel funny, maar effectief... nee denk het niet, en daar betaal je ook nog eens goed voor...[/quote:bc439b9ec9] ik heb inderdaad al samsung gezien voor 170 euro en dan praat ik over pc2700 512 mb cl2,5
Link naar reactie
hoeveel % durf ik je niet te zeggen, maar de meeste reepjes Samsung willen wel op Cas 2.. wil je echter op 100 spelen, dan kom je bij corsair uit.. evt een nieuw merk op de markt: OCZ DDR Memory http://is41.introweb.nl/cgi-bin/salland.filereader?3e04d1c90371dcf3271950416047063c+NL/products/4781 iets goedkoper als Corsair, en ook gegarandeerd CAS 2... heb er echter nog niet veel over gehoord, dus durf nog niet teveel te zeggen over de prestaties van het mem... ik heb er echter ook misschien wel belang bij, alleen dan de PC3500 dual channel DDR, maar ga wel eerst even op zoek naar reviews.. als ik nog wat vindt, dan post ik het hier nog wel even...
Link naar reactie
[quote:27e04da13c="turbulence"]hmm, corsair het beste??? heb zo mn twijfels daaraan, waarom geen samsung kopen, die presteren net zo goed, zijn goedkoper... alleen die mooie heatspreaders op de Corsairs zijn wel funny, maar effectief... nee denk het niet, en daar betaal je ook nog eens goed voor...[/quote:27e04da13c] Corsair is gewoon Samsung geheugen alleen "Hand-picked" en een Heatspreader erop (welke niet zo heel veel nut heeft volgens mij) Met Samsung moet je geluk hebben dat het opo 200mhz en Cas 2 wil draaien. met een reep Corsair XMS 3500 cas2 weet je zeker dat het lukt. maar ja je betaald er wel voor :)
Link naar reactie
En volgens mij had Turbulence zijn geheugen wel op cas2 met wat meer VDimm. Dat wil trouwens vaak nogal eens helpen mem geheugen: De VDimm omhoog gooien. Ik heb op mijn ABit KT400 plank het geheugen op 2,85V --> DDR400 @ cas2 :D Ik kan trouwens ook cas 1,5 instellen, maar weet nog steeds niet waar dat nou voor is.. pc3200 geheugen ofzo?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...