Ga naar inhoud

processors en geheugen


Aanbevolen berichten

Volgens mij is het een a-open bord die geschikt is voor een pentium III of een zogenaam socket 370 bord Alleen weet ik zo ff niet meer tot hoever de P III's gaan maar inieder geval niet tot de 2 Ghz. Het geheugen merk, ik houdt persoonlijk van kingston maar dat is niet het perfecte geheugen voor het OC'en Groeten, Gerwin
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Een bezoekje aan de Aopen site verted ons: http://www.aopen.nl/products/mb/AX34-U.htm Er kunnen dus Tualatins op dat bord en gewoon PC133. Er staat ook dat je maximaal 256MB erop kunt zetten, dus als je wilt uitbreiden met 512MB zul je 2 repen van 256MB moeten kopen. Welk merk is niet belangrijk, als het maar wel merk geheugen is. Kingston is erg goed. Er kan dus of een P3 Tualatin 1,4ghz in voor 250 euro of anders een Celeron Tualatin 1,4ghz voor 73 euro. Als je nu een 1,0ghz hebt is de upgrade naar de Celeron geen echte verbetering en de upgrade naar de P3 is het geld niet waard.
Link naar reactie
Bedoel je met de term "opvoeren" overclocken of upgraden. Ik heb helemaal geen ervaringen met het overclocken van een P3. Maar zoals marcel ook al zei, de upgrade naar 1400Mhz P3 is het niet waard. Dan kun je beter een nieuw moederbord met DDR geheugen en een Athlon XP erop zette. Dan zit je rond de 350euro en heb je een veel sneller systeem als een upgrade van hetgene wat je nu hebt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...