Ga naar inhoud

Zalman CNPS6000CU?


Aanbevolen berichten

Ik heb hem onlangs bij mijn schoonouders op een Duron 1300 geplakt (wel toevallig Eddy ;) ) en ik moet zeggen dat ik erg te spreken was over dat ding. stil en goed. Ik denk dat je met die 1800+ gewoon die Artic erop moet zetten. de Zalman is ook goed maar je betaald veel meer geld ervoor terwijl je met de Artic net zo goed af bent.
Link naar reactie
ik heb dan die Zalmann op mn XP2400 zitten, en ben er zeer tevreden over... lekker stil en goeie koeling.. enige nadeel is die grote arm waar die fan aanhangt.. wordt zo'n volle boel in de kast.. en de waaier is erg groot, paste in mijn ouwe standaard ATX kast niet eens, zat strak tegen de voeding aan.... heb gelukkig nu een Chieftec, en daar is ruimte zat, ik zou deze cooler alleen aanraden als je goed veel ruimte hebt.. ga dus mooi voor die Artic, als ie ook nog eens net zo goed koelt en ook nog goedkoper is, dan wist ik het wel :wink: (damn toch een miskoop gedaan :cry: )
Link naar reactie
Die Supersilent cooler heb ik ook, en ben het eens met bovenstaande reacties. Hij houdt mijn P3 866 op 30 graden idle en 40 graden stressed zonder casefans. Let alvorens tot aanschaf over te gaan wel even op de maten van het ding, want bij mij paste het ook maar net (beetje moeten buigen aan de wat vreemde bevestigingclip).
Link naar reactie
Oké mensen, bedankt voor all reacties. Het gaat dus inderdaad de Arctic worden. Turbulence, ik heb dus een atx kast en je schetst precies het probleem waar ik al bang voor was. Het lijkt me bovendien lastig met die fan-beugel als je even snel een kaart wil verwisselen. Voor de zekerheid ga ik nog even meten of die artctic geen probs. oplevert. uhh, Red Dragon, als ik het goed begrijp heb jij hem dus bij Eddy geplaatst, en Eddy hem bij jou? :wink:
Link naar reactie
[quote:4d0ac6bd0e="Knepsel"]uhh, Red Dragon, als ik het goed begrijp heb jij hem dus bij Eddy geplaatst, en Eddy hem bij jou? :wink:[/quote:4d0ac6bd0e] Hehe.... neenee, Red Dragon ging dat ding bij zijn schoonouders installeren zoals ie al schreef maar die vertrouwden die tweaker niet helemaal en hebben mij toen gevraagd. hahaha.... :wink: LOL :D
Link naar reactie
ik heb ook een zalman en ben er erg tevreden over. Net zo koel als mijn vorige koeler. Dat was wel een standaard koeler als je het mij vraagt en was temp gestuurd. Maar ook als ie op zijn langzaamst draaide was het geen vergelijk met de zalman qua geluid. Ik vind die zalman een toppertje. Die arm is idd wel onhanding als je een kaart moet verwisselen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ook ik heb de arctic cool toen op een 2000+, toen deed hij het goed maar nu een 2200+ en dat trok ie toch niet echt meer :cry: vond dat wat raar en op de site van AMD gekeken en een hele lijst met gecertificeerde koelers voor AMD gevonden. Misschien een kijkje waard :wink: http://www.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_869_4348^4356,00.html
Link naar reactie
// Turbulence Sorry, als 't je irriteert, maar anders kan ik niks meer zeggen hierover :( Moet ik anders een nieuw topic openen of ze laten liggen? Ik bedoel, oud, 1 maand of een jaar oud is oud, maar 2 weken valt toch wel wat mee? Oke, ik zal geen onzinnige dingen meer posten in uder topics, maar als ik een nuttige vraag heb doe ik het wel.. :)
Link naar reactie
als je al gelezen had, heeft de topicstarter al een cooler keuze gemaakt.... (paar berichten terug) het onderwerp gaat nu een heel andere kant op, terwijl het probleem opgelost is... zo wordt het mobo/cpu topic erg overzichtig, door zulk soort ouwe draadjes :wink: no hard feelings to you.... :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...