Ga naar inhoud

is dit systeem goed voor te gamen


Aanbevolen berichten

[quote:bd293f47b0="adesertx"]AMD XP 2200+ 1,8 GhzSocketA / 266 Mhz 0,13u CoolerMasterCP5-7JD1B-OL S378 / SocketA 2,6 Ghz-Copper DDR 256Mb 266Mhz PC2100 DFI AD73-PROSocketA/Via/3xDDR/Sound/6xPCI/ATA-133 Hercules 3D Prophet 9000 128 MB DDR AGP 50x cd drive 32 12 48 cd -r voeding 350 watt 20gb hd[/quote:bd293f47b0] Ik denk het wel. De Hercules 3D Prophet 9700 is veel sneller. De XP 2400/2600+ zijn wat sneller maar wel duurder. PC 2700 RAM is goed voor de 3DMark en spellen Alleen met die koeler vraag ik me af of je het geluid nog wel kan horen... Ik zou gaan voor de CoolerMaster Silence. Ik heb een 2400+ en hij komt nooit boven de 50 graden uit. En hij is heerlijk stil
Link naar reactie
Is in principe ene goede config alleen is voor gamen 256mb onderhand echt te weinig aan het worden en kun je beter een Samsung 512MB PC2700 module kopen. De Radeon 9700 is vele malen sneller maar erg duur, een tussenweg is de Radeon 9500 Pro en dat is toch voor een gamer wel aan te raden omdat deze vast DX9 aanboord heeft en een aardige tik sneller is. De Radeon 9000 voldoet voor een echte gamer nog maar net en over een tijdje niet meer. Verder is 20GB erg weinig, zeker omdat nieuwe games al snel 3 a 4GB vreten, maar dat moet je natuulijk zelf weten. Zorg er wel voor dat het een 7200rpm schijf is. Welk merk voeding is het? Verder mis ik nog een case en iig 1 casefan.
Link naar reactie
Alleen al als je een OS als NT, Win2k of XP wilt hebben is 512 Mb RAM al aan te raden. De kleinste schijf is tegenwoordig toch al 40 Gb ... dus denk ik dat je een 20 Gb schijf niet zo makkelijk meer kunt vinden tenzij je het echt wilt. Een 7200 rpm schijf kan wel wat 'lawaai' opleveren, helaas merk je pas na een tijdje of je dat 'extra' lawaai erg vind of niet.
Link naar reactie
[quote:3e369a814a="arthurdiependaal"]redelijk om te gamen maar wat al werd gezegd. -20 gig is er weinig -er zou wel 256 ram bij mogen met die grafice kaart kan je voorlopig makkelijk vooruit[/quote:3e369a814a] met die grafische kaart kun je echt geen tijdje vooruit hoor, met Doom 3 zul je al moeten lijden :(
Link naar reactie
ik ben het met Marcel de Reus eens dat je met de videokaart niet lang voor uit kan. Als ik zo de spellen zie die binnen kort gaan uit komen is dat niet misselijk. Kijk naar halfliveII, Doom III of Project IGI II worden allemaal hele zware spellen. Ook zou ik je geheugen naar 512 uit breiden en mischien ook nog een stapje hoger gaan met je CPU. Veel succes bij je keuze
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...