Ga naar inhoud

K7t Pro2-A kapot.


Aanbevolen berichten

Kijk op http://www.infobusiness.nl/ . Deze stond ook op de HCC dagen, en daar kocht ik een MSI K7T Turbo voor € 70. Ze hebben meer van die soorten plankjes!!!! P.S. Die MSI (6330 v.3) kon ik voor BIOS flashen t/m Athlon XP1800 draaien, ook jouw Duron kon er in. Na BIOS flashen naar v3.6 is Duron exit, en is 1800XP de laagste die er ik kan ....
Link naar reactie
[quote:2239324e58="Nietsdoen"]Na BIOS flashen naar v3.6 is Duron exit, en is 1800XP de laagste die er ik kan ....[/quote:2239324e58] huh?? hoe kom je er nou bij dan dat er na de biosflash geen langzamere cpu's inkunnen??? meestal als de flash voor cpu ondersteuning is, dan worden gewoon de MP settings aangepast voor de nieuwere processors, en worden de benamingen voor nieuwe processors aan het bios toegevoegd, dus geen ''unknown 2000 mhz cpu, maar XP2400 bijv.... //Baltor: ik zou er echter wel over nadenken om toch een DDR mobo te kopen, kijk je moet er dan nu wel wat geld insteken, doe het dan ook direct goed. DDR is tegenwoordig al de standaard, en de snelheden worden steeds hoger, en als je toch alles wilt blijven draaien, zou ik er toch eens goed over nadenken.. ik weet ook niet wat je doeleinden zijn met je computer... anders is idd een MSI voor 70 euro een leuk bordje....
Link naar reactie
De ECS K7S5A-L is denk ik voor jou de oplossing. Draait alle bestaande Athlon's en Duron's, werkt zowel met DDR als SDRAM, heeft audio en Lan onboard, is supperstabiel en kost maximum € 80. Verder nog: 5 X PCI, AGP, ATA100. Wel niet te lang meer wachten, dit MB wordt vervangen door de L7S5A, wat iets duurder is en geen SDRAM ondersteund. Eddy
Link naar reactie
Ik heb ook een MSI K7T pro 2-A die gesneuveld is. Ik heb er een AMD Athlon TB 1100 en 512 MB SDRAM bij. Ook ik zoek een nieuw mobo waar ik deze cpu en geheugen op kan blijven gebruiken. Die ECS ziet er wel leuk uit, maar hij heeft maar 2 geheugenbanken en ik heb 2x 128 MB en 1x 256 MB aan RAM. Dan kan ik er dus maar 384 MB inzetten. Nog andere borden die de moeite waard zijn? Ik heb de [url=http://tw.giga-byte.com/products/7zxe.htm]Gigabyte 7zxe[/url] gezien en de Asus A7V.
Link naar reactie
MAAR € 100... Het geld groeit me niet op de rug en als er een goed mobo is waar ik wel al mijn geheugen op kwijt kan dan neem ik dat liever. Ik kwam intussen bij http://www.infobusiness.nl/ de volgende bordjes nog tegen. Dezelfde als ik nu heb (had..) msi moederbord k7t pro 2 a ata 100 retail 1 jaar garantie € 50 msi moederbord socket a k7t turbo voor 1800 xp retail 1 jaar garantie € 65,- moederbord abit kt7a oem socket a 133mhz v.a € 60,- asus a7v oem 3 mnd garantie € 45,-
Link naar reactie
tja die beide MSI's zoiezo niet nemen en overige zijn beide KT133 en dat is niet al te best, die ECS is toch echt beter, BTW met 512mb bedoelde ik dat je dan gelijk al je geheugen had vervangen je kunt ook gewoon een 256mb reepje kopen en deze naast je andere 256mb zetten en de 128mb verkopen, ben je denk ik 50-20= 30 euro kwijt.
Link naar reactie
Ik zit nogal te twijfelen. Van de ene kant hoor ik heel goede verhalen over ECS en van de andere kant weer heel slechte. Feit is dat het een goedkoper merk ik is en dat zal heus merkbaar zijn in de kwaliteit. De bedoeling is dat mijn zusje volgend jaar deze computer krijgt voor haar studie. Aan een AMD 1100 512 MB RAM heeft ze voor haar hele studie genoeg. Ik wil dus wel een mobo hebben dat minmaal 5 jaar meegaat.
Link naar reactie
Ter verduidelijking: Heb zowel een Abit KT7A als een ECS K7S5A draaien, van beiden verkies ik de K7S5A, is stabieler en sneller. Trouwens het heeft mij heel wat tijd en moeite gekost om het Abit bord enigzins stabiel te krijgen ( andere biossen, andere geluidskaart, ander geheugen, andere Via drivers). De ECS is veel minder veeleisend, enkel opletten dat je een goede voeding hebt, dan slikt hij zowat alles. Eddy
Link naar reactie
[quote:40baebb2f8="Eddy X"]Ter verduidelijking: Heb zowel een Abit KT7A als een ECS K7S5A draaien, van beiden verkies ik de K7S5A, is stabieler en sneller. Trouwens het heeft mij heel wat tijd en moeite gekost om het Abit bord enigzins stabiel te krijgen ( andere biossen, andere geluidskaart, ander geheugen, andere Via drivers). De ECS is veel minder veeleisend, enkel opletten dat je een goede voeding hebt, dan slikt hij zowat alles. Eddy[/quote:40baebb2f8] Mja, ik heb ook een jaar met die KT7A gedraaid, en ik vond het altijd een goed apparaat moet ik zeggen. Dat dat ding is blijven leven na alle grappen die ik ermee uitgehaald heb verbaast mij nog steeds :D Verder heb ik over die ECS eigenlijk ook alleen maar goede berichten gehoord, ze zijn goed te betalen en erg stabiel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...