Ga naar inhoud

Pentium 2 of 3?


Aanbevolen berichten

[quote:7c0370b856="ejay"]Hallo, Ik heb deze computer al een tijd en het is volgens de verkoper een Pentium3. Maar bij systeem informatie staat dat het een Pentium 2 is. Weet iemand of er een site of zo is waar ik dat kan controleren???[/quote:7c0370b856] Ik vind PCmark daar wel goed voor. http://www.madonion.com eJay is goed he!
Link naar reactie
:o Nou nou, dat heb je snel gezien zeg Marcel!!! :o Het is inderdaad een Intel Pentium 2/3 met 450 mhz. Alleen in het systeem van de map configuratie scherm staat er dus dat het een pentium twee is. Maar wat kun je hier dan verder over vertellen Marcel??? En eJay is inderdaad, als je naar het muziekprogramma eJay refereerd, een leuk programmaatje. :D Alleen ben ik er, na het horen van mijn creatief liedje, meteen mee gestopt :roll:
Link naar reactie
[quote:7ec4c3f4ab="ejay"]Je spreuk is trouwens de beste die ik heb gezien tot nu toe op deze site Marcel!! :lol: mare........zeker niet van jouw? :P[/quote:7ec4c3f4ab] Nee, niet zelf verzonnen idd. Nog 2 lijfspreuken van mij BTW: Microsoft is not the answer. Micrososft is the question. The answer is: 'no'. en natuurlijk: May the source be with you.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...