Ga naar inhoud

WAT ZEG JE????


Aanbevolen berichten

Hey Heb nu al een tijdje m'n nieuwe PC: AMD Athlon XP 1800+ QDI Kudoz 7 mobo (erg goedkoop en leuke extra's en goeie kwaliteit / stabiliteit BTW) 512 MB DDR Ram van Samsung G Force 4 MX 440 64 MB IBM 41 Gig (nieuw de ander had de well known bug) Alleen HIJ IS NIET ECHT STIL. Nu maakt het fannetje van m'n CPU koeler wel erg veel herrie dus daar komt een nieuwe op maar het fannetje van m'n GForce 4 MX 440 is ook niet echt stil. Is daar ook een oplossing voor? En is een casefan nou wel echt nodig? aangezien m'n Case temp 35 graden is (CPU 50). HD is wel lekker stil Ik wil het halen bij http://www.alternate.nl aangezien dat in de buurt is. Wat raden jullie mij aan
Link naar reactie
idd, de voeding is vaak ook al een van de grootste lawaaitbronnen... wat je kan doen, is eens gaan kijken voor een goeie lownoise voeding, als je alleen bij alternate wilt gaan kopen is het aanbod niet echt groot qua goeie voedingen, maar dan zou ik voor de [b:3f3a033a57]Q-Tec Voeding 400 Watt[/b:3f3a033a57] gaan, is een lownoise psu, niet de stilste die er zijn, maar wel aardig stil al iig... en over die cooling van je vga kaart, je kan proberen de fan eraf te slopen, maar denk dat het wel een hele klus wordt.... er zijn passieve koelingen voor vga kaarten (ook bij alternate) maar die pads voor 1,50 lijken mij ook niet al te best... goeie passieve cooling voor je vga kaart zijn er van Zalmann, alleen hangt er daar ook wel weer een leuk prijsje aan denk ik edit:// en voor een goeie en stille cooler voor je cpu zou ik eens kijken naar de Zalmann CNPS6000CU. ik heb em ook, en die is echt stil, en koelt ook nog eens goed...
Link naar reactie
Die papst hadden ze helaas niet maar heb er nu een super silent CPU koeler van Cooler master en een onbekende PSU koeler en m'n systeem is zeker 4x zo stil. Ok tis nog niet optimaal dus ff verder kijken naar andere oplossingen. De koeler van m'n GF 4 is gelukkig de stilste van allemaal dus die hoef ik niet te vervangen. Iemand nog ideeën om hem verder stil te krijgen en nog beter te koelen. Ik ben al aan het kijken voor water koeling maar tis nog een beetje duur. Edit>> Case temp is nu 32 en CPU 59 stressed en 52 normaal. Ben nog niet hele maal tevreden misschien een Case fan op 7V erbij en misschien kunnen de andere dan ook op lagere toeren.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...