Ga naar inhoud

Raar geurtje...


Aanbevolen berichten

Heb het moederbord nu een uur of 6, maar het rare wat er bij komt is dat ik mijn voedings gedeelte van mijn PC wel erg heet vind. Weet niet of dit normaal is omdat ik bij mijn vorige Moederbord nooit echt aan de voeding gevoeld heb. Denk misschien dat hier ook een probleem zou kunnen liggen. Ik wacht nog wel even af ook maakte hij een vreemd geluidje maar dat lijkt nu over te zijn misschien komt het terug als de PC weer warmer is.
Link naar reactie
Mijn PC draaid wel heb 240 Watt voeding dacht ik, bij mijn vorige mobo was het zo dat ie vast liep dat doet ie nu ook weer. En dan kan ik hem alleen uit drukken zelfs ressetten ging niet meer. nu heb ik het zelfde probleem. alleen met me nieuwe mobo ik denk dat het dus echt iets is met de voeding... Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
[quote:a097556a8a="atvdlaan12"]Wat ik heb gelezen in een andere topic is dat die k7s5a behoorlijk wat evrmogen nodig heeft. Misschien is je voeding aan de licht kant?[/quote:a097556a8a] Misschien, maar werkte bij mij met een Matrox G200 kaart gewoon op een 250 Watt voeding. Dus dat verbruik valt wel mee. Het is wel zaak om te achterhalen wat er heet wordt. Stank is niet goed zeker als je zegt dat er ook iets heet wordt. Hoewel ik het al vaker heb gezegd en nog geen reactie op heb gehad: iets wat heet is pak je niet beet. Dat begint zo'n beetje bij 50-60 graden maar goed als je stoer wilt zijn ... Stank en hitte zijn volgens mij een slechte combinatie. Als het de CPU niet is, maar de voeding, zou ik toch maar eens de koeling daarvan controleren. Gewone transistoren kunnen wel 150 graden verdragen maarre, echt goed is het niet. De eigenschappen gaan wel veranderen. En de omliggende electronica zal ook warmer kunnen worden. Uitzoeken lijkt me voordat het te laat is.
Link naar reactie
[quote:ff71c18178="fletcher"]Mijn PC draaid wel heb 240 Watt voeding dacht ik, bij mijn vorige mobo was het zo dat ie vast liep dat doet ie nu ook weer. En dan kan ik hem alleen uit drukken zelfs ressetten ging niet meer. nu heb ik het zelfde probleem. alleen met me nieuwe mobo ik denk dat het dus echt iets is met de voeding... Wie kan mij helpen?[/quote:ff71c18178] Ik denk dat je er een zwaardere voeding erin moet hangen, 240 watt is errug weining, ik denk dat je cker 300 watt nodig hebt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...