Ga naar inhoud

Casemodding: Lelijke voedingskabels


Aanbevolen berichten

Greetzz, Ik ben bezig met casemodding. Nou is alles aan de binnekant chromekleurig (ook de ronde HD kabels) behalve die lelijke rood/geel/zwarte voedings kabels. Ik heb er al aan zitten denken om er aluminiumfolie rond te wikkelen, maar dat lijkt me ook geen succes. Heeft er iemand een idee of een link met ideeën? Thnx :D
Link naar reactie
Inderdaad, als je een 'gekrulde' neemt, en dan de daadwerkelijke slang (rubber) eruit haalt, kan je die chroomkleurige buitenkant om je kabels heen wikkelen :) Je kan misschien ook dat brede (en relatief dure) 'grijze tape' nemen, dat heeft ook best een chroomkleurtje en is uiteindelijk goedkoper denk ik, misschien ook wel makkelijker aan te brengen.
Link naar reactie
[quote:99b4b488ee="no_name"]Bij de bouwmarkt heb je ook wel tape met een bovenkant van alluminium. Dat kun je ook wel gebruiken. 'k Weet het alluminium is geen chroom maar het zal wel netter zijn dan al die draden, en je hoeft de molex-stekkertjes er niet af te halen. Wat wel moet met douche slang.[/quote:99b4b488ee] Niet als je van dat "gekrulde" spul neemt ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...