Ga naar inhoud

msi moederbord


Aanbevolen berichten

Op de Hcc beurs het nieuwe msi kt4 ultra bsr moderbord gekocht . Tevens een amd 2700+ processor. Natuurlijk dit ingebiued thuis, maar bij het opstarten geeft hij de processor weer als 1500+ Natuurlijk ineerste instantie gedacht aan het bios, maar hierin kan ik hemniet op 166 mhz zetten. Wat blijkt nu , een collega van mij ookzon,n moederbord alleen hij heeft een 2000+ cpu, geinstalleerd en loopt als 1200+ Hoe los ik (wij) dit op, waar zit de fout of is er een jumper die ik kan/moet verstekken. kon dit in de handleiding niet vinden. Tweede vraag over dit bord, er zit een raid controller op, zowel via serial ata alsmede ide 3, nu wil ik twee hd via ide3 aansluiten , maar hij ziet er maar een. 80pins flatcabel met master en salve. gr KJ krijnbl@zeelandnet.nl
Link naar reactie
AMD Athlon XP "Thoroughbred" 2700+ 333FSB CPU (CP-031-AM) The Athlon XP "Thoroughbred" 2700+ has a distinct advantage over the usual XP processors with a default FSB of 166MHz (DDR333) compared to 133FSB (DDR266) of other XP CPU's. DDR333 greatly increases the bandwidth available to the rest of the system. Note : Please ensure your motherboard supports the thoroughbred processor before buying. Most boards merely require a BIOS update but if you are unsure please contact our Sales department for guidance. :wink: http://www.hothardware.com/hh_files/Motherboards/msi_kt4_ultra.shtml
Link naar reactie
Deze vraag wordt (te) vaak gesteld. Je kunt namelijk wel je FSB verhogen. Ik heb de MSI KT3 Ultra ARU en kan mijn FSB opvoeren tot 220 Mhz en jij verteld dat het met een nieuwere versie niet kan, sorry hoor :lol: :lol: Kijk gewoon eff in de handleiding en donwload zonodig een nieuwe BIOS (wat (denk ik) niet nodig is)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...