Ga naar inhoud

Snelle CPU of Videokaart


Aanbevolen berichten

Ik zou zeker voor de snellere videokaart gaan. Die P4 2,8 Ghz is meer dan 2 keer zo duur als de P4 2.4 GHz en het prestatieverschil is niet erg groot zeker in games maakt een betere videokaart veel meer uit! Je zou kunnen kiezen voor de ti4200 ja, die is beter (zonder FSAA en anisotopic filtering) dan de Radeon 9000 pro. Je zou ook voor de middenweg kunnen gaan :) - P4 2,53 - Geforce Ti4400 Als je echt puur voor de games kiest zou ik voor de 2,4 gaan en de ati 9700, maar aangezien je dat lang niet altijd doet en niet zulke zware games is een geforce 4 Ti 4x00 de beste keus lijkt mij. :)
Link naar reactie
[quote:7ce873a59c="broos"]Video en fotobewerking (Adobe premiere, photoshop) Internet en de kids regelmatig een spel ( niet de nieuwste)[/quote:7ce873a59c] Is dan misschien een dual Athlon XP 2000+ met ene ATI Radeon 9000 niets? Is ongeveer net zo duur en levert je waarschijnlijk meer preformence op dan een P4 2.4
Link naar reactie
Aangezien de ander op slot is gegaan post ik hier nogmaals mijn mening [quote:2a86404f45]Die 400 Mhz extra merk je bijna niet denk ik zo. Ik zou het geld in ieder geval in die snellere videokaart stoppen voor als je eens een leuke zware game wilt spelen. Is die 2.4 er 1 met een 533 FSB, want dat scheelt wel nog met de gewone 2.4 met 400 FSB. Je moet dus de 2.4B hebben dan :D[/quote:2a86404f45] Een beetje hetzelfde wat de rest dus ook vindt, maar zorg ervoor dat je die 533 FSB te pakken hebt, want dat scheelt gewoon.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...