Ga naar inhoud

Wordt een caselight niet warm?


Aanbevolen berichten

Ik wil vanavond een nieuw doorzichtig zijpaneel halen voor m'n kast. Wil dan gelijk zo'n blauwe caselight erin zetten,en ronde kabels. Zo'n case light,wordt dat niet warm? En ronde kabels,werken die wel gewoon goed? Ik wil van die zilverkleurige ide kabels. Haal ze bij Alternate.Het merk is advance.Zijn die goed? Wil ook gelijk één of meerdere casefans erin zetten,met ook van die blauwe ledjes.Lijkt me wel een mooi gezicht.
Link naar reactie
[quote:3145042cdc="Marcel de Reus"]Ik heb gewone zwarte rounded kabels merk weet ikn niet maar ze doen het iig prima. Zo'n caselight zal best wel warm worden, dat is vaak zo met lampen er loopt immers stroom doorheen. Blauwe ledjes lijkt mij ook wel een mooi gezicht :D[/quote:3145042cdc] Ben vanavond bij Alternate geweest. Heb er nu rounded kabels in zitten,met van dat gevlochten aluminium eromheen. Kan ze alleen nog niet zien,want de case windows waren op. Heb er ook zo'n caselight inzitten nu. Zo'n ding wordt niet warm.Het is geen gewone tl bui,zeg maar cathode. Bleu cold light,staar op de verpakking. Heb ook twee fans genomen met van die blauwe leds erin. Eén heb ik aan de bovenkant gezet en één achterin. Die dingen geven ook best nog veel licht! Aan de voorkant van m'n case zitten ook twee fans,maar ik d8 als ik die ook vervang door van die ledfans wordt het een beetje té. Ze zijn van coolermaster.Fanspeed is 2500Rpm staat erop,maar het is toch een aardige herrie! Heb op de cpu ook een coolermaster zitten,maar die maakt aanzienlijk minder lawaai.Terwijl die toch 300Rpm draait.Het is wel een silence uitvoering. De fans die origineel in deze case zaten zijn gelagerd. Maakten toch wel minder herrie ook dan deze. Heb al gekeken of ik ze om kan bouwen,maar dat gaat niet. Nou,nu nog een keer een window halen,en dan ben ik al een heel eind met modden :P . Ik ga zelf niet aan de kast liggen zagen,of zelf een window maken of zoiets.Niet met deze kast tenminste. Ben veel te bang dat ik 'm verknoei. Gebruik alleen maar onderdelen die zo in de winkel te koop zijn. Misschien niet echt origineel,maar goed.
Link naar reactie
[quote:07f3093af3="Bockempiep"]Je kan dus beter géén gloeilampen, tl-buizen, neon verlichting of lichtgevende diodes in je kast plaatsen. Daar heb je speciale "koude" cathodes voor. Die zijn ook in alle kleuren te verkrijgen. En die ronde kabels zijn echt super! Ik heb die zilvere ronde IDE's ook :D[/quote:07f3093af3] Die heeft ie dus ook, zo'n cathode. Maak eens een pic als je de window heb, lijkt me er vet uitzien. :D Je hebt toch een Chieftec? Bij FH hebben ze daar ook windows voor. www.freezinghardware.com
Link naar reactie
[quote:3ee951893b="Marcel de Reus"][quote:3ee951893b="Bockempiep"]Je kan dus beter géén gloeilampen, tl-buizen, neon verlichting of lichtgevende diodes in je kast plaatsen. Daar heb je speciale "koude" cathodes voor. Die zijn ook in alle kleuren te verkrijgen. En die ronde kabels zijn echt super! Ik heb die zilvere ronde IDE's ook :D[/quote:3ee951893b] Die heeft ie dus ook, zo'n cathode. Maak eens een pic als je de window heb, lijkt me er vet uitzien. :D Je hebt toch een Chieftec? Bij FH hebben ze daar ook windows voor. www.freezinghardware.com[/quote:3ee951893b] Zal wel is een foto sturen als ie erin zit. En,ik heb een Lian Li. Een pc 60.Is maar een simpele kast hoor,maar met deze spullen istie wel leuk. Wilde m'n brander en dvd zwart spuiten,maar denk dat ik er van die carbon folie op probeer te maken. Dat zit ook aan de onder en bovenkant van het front van de kast. Dat folie heb je voor auto's.Het schijnt dat als je dat verwarmt,je het zo in alle richtingen kan buigen. Wordt ook gebruikt voor auto interieurs. Is misschien wel leuk. Die witte dvd en brander is geen gezicht,in een aluminium kast!
Link naar reactie
Is idd wel een hele erge extreme vorm van case modding ja! Ik vroeg me al af of dat spul niet heel erg warm zou worden,met zo'n warmhoudplaat,en dan ook nog 2 cpu's. 30 graden lijkt me wel érg weinig! De mijne wordt met al die koelers al 45 graden. Misschien dat een P!!! veel minder warm wordt dan een Xp.
Link naar reactie
[quote:ff323e9140="weert114"]Ja,ik ben er ook wel blij mee hoor! :D Trouwens,nadat ik er die rounded kabels in heb gezet wordt de cpu een graad of vijf minder warm! Hij wordt nu,bij normaal gebruik zo'n 45 graden. Mobo wordt nu maar 25 graden.[/quote:ff323e9140]Kortom: ik moet ook round cables Ik heb nu 3 kabels erin zitten, er komt nog een 4e in, waant ik wil alle drives op een aparte kabel. Wordt een flinke cable mess dus :D
Link naar reactie
[quote:4909e48057="Erik den Toom"][quote:4909e48057="weert114"]Ja,ik ben er ook wel blij mee hoor! :D Trouwens,nadat ik er die rounded kabels in heb gezet wordt de cpu een graad of vijf minder warm! Hij wordt nu,bij normaal gebruik zo'n 45 graden. Mobo wordt nu maar 25 graden.[/quote:4909e48057]Kortom: ik moet ook round cables Ik heb nu 3 kabels erin zitten, er komt nog een 4e in, waant ik wil alle drives op een aparte kabel. Wordt een flinke cable mess dus :D[/quote:4909e48057] idd jah,wordt een flinke kabelboom :D De exemplaren die ik heb zijn behoorlijk stug,dus als je niet zo'n grote kast hebt wordt het wel wringen :wink:
Link naar reactie
[quote:5360fa9373="Marcel de Reus"]Je kunt ze BTW ook zelf rounded maken. Erik en ene vriend van hem (en ook van mij) hebben een oude 40 aderige kabel van mij ontleed en mooi in elkaar gedraaid, [quote:5360fa9373]hij werkte alleen niet meer omdat ze hem in wilden korten en gewoon de 3e IDE connector erafhebben geknipt :D [/quote:5360fa9373] Daar kunnen ze niet zo goed tegen nee :lol: Ik vind het ook een linke boel,er staat dan wel geen stroom op maar toch.Je snijd zó wat open.'T zijn erge dunne kabeltjes. [/quote:5360fa9373]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...