Ga naar inhoud

Windows Start niet meer na installeren nieuwe COOLER.!!


Aanbevolen berichten

Hey, Heb vandaag een nieuwe Cooler( Vulcano 7+) op m'n Porcessor (2400+) Geplaatst, maar nu start Windows XP niet meer op???? De Cooler zit wel OK in de BIOS geeft ie een Temp van 47c. Windows start op maar als de Desktop moet komen krijg ik een ReBoot. Ik Snap er niets van? wat heb ik fout gedaan? Graag jullie hulp mvg JC
Link naar reactie
Heb alleen de Cooler vervangen? MoBo is een Asus A7V266 Processor = 2400+ Geheugen = 512 MB PC2100 Zelf denk ik dat het met geheugen te maken heeft? heb de strippies er ff uit moeten halen ivm plaatsing Cooler? ben ZEER voorzichtig geweest heb niets aangeraakt volgens mij? Zit bij die Cooler een schakelaar om de snelheid van de FAN te regelen Zou het daar misschien aan kunnen liggen? mvg JC
Link naar reactie
Hey, ti's gebeurd met de 2400+ een knetter en een brandlucht was het laatste wat de Processor nog ff gaf.!! Leuk Zo'n nieuwe Cooler!! Zou het nog via de Garantie kunnen? Heb er nl. 3 Jaar Garantie op Heb er nu ff een 1800+ opgeprikt met dezelfde Cooler (Vulcano 7+) die Draait weer wel als een Speer, na 3Dmark te hebben gedraaid 48c. normaal iets in de 60 c. Heb de Cooler hezelfde geinst. als bij die 2400+ Vind het toch vreemd allemaal waarom doet ie het wel op de 1800+ en niet op de 2400+ zou die Cooler niet goed op de Processor hebben gezeten? en hoeveel Koelpasta moet er ig. op? Ga starks maar 's bellen voor een nieuwe 2400+ mvg JC99 [b:134a7651fd][2 weten meer dan 1][/b:134a7651fd]
Link naar reactie
[quote:86d6cec17b="JC"]Hey, ti's gebeurd met de 2400+ een knetter en een brandlucht was het laatste wat de Processor nog ff gaf.!! Leuk Zo'n nieuwe Cooler!! Zou het nog via de Garantie kunnen? Heb er nl. 3 Jaar Garantie op Heb er nu ff een 1800+ opgeprikt met dezelfde Cooler (Vulcano 7+) die Draait weer wel als een Speer, na 3Dmark te hebben gedraaid 48c. normaal iets in de 60 c. Heb de Cooler hezelfde geinst. als bij die 2400+ Vind het toch vreemd allemaal waarom doet ie het wel op de 1800+ en niet op de 2400+ zou die Cooler niet goed op de Processor hebben gezeten? en hoeveel Koelpasta moet er ig. op? Ga starks maar 's bellen voor een nieuwe 2400+ mvg JC99 [b:86d6cec17b][2 weten meer dan 1][/b:86d6cec17b][/quote:86d6cec17b] damn, that sux... weet je wel zeker dat de cooler wel draaide??? en over die garantie, ik hoop dat ze er garantie opgeven, vaak vervalt enige garantie, maar dat hangt ook van de winkel af die je de 2400 heeft geleverd... en over die pasta; klein drupje maar, ter grootte van een rijstkorrel.... en dan netjes en voorzichtig uitsmeren over de core....
Link naar reactie
Heb vorig jaar ongeveer hetzelfde meegemaakt. Omdat de Golden Orb nogal veel lawaai maakte, had ik die vervangen door een ander stiller exemplaar. Gevolg: PC starte niet meer op. Oorzaak: core van de CPU was uitwendig licht beschadigt (klein stukje afgebarsten), maar inwendig waarschijnlijk totaal naar de haaien. Ik was nochtans zo voorzichtig mogelijk geweest. Nu is het wel zo dat een AMD core zeer gevoelig is voor fysieke krachten, dus opletten, en dubbel voorzichtig zijn. Eddy :(
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...