Ga naar inhoud

amd k7s5a moederboard


Aanbevolen berichten

ik heb een pc :o k7s5a moederboard (ecs) amd xp 2100 g-force 3 titanium 200 768 sd-ram pc-133 256 + 512 80 gyg maxtor hd @ 7200 rpm nog wat crap nou is het probleem: als ik mijn bus snelheid en dram op 133 mhz zet, loopt ie na een tijdje vast, heel mijn pc (30 minuten ofzo) als ik mijn sd-ram naar 512 verlaag gebeurt dit na 3 uur ongeveer als ik naar 256 verlaag gebeurt dit zelden. als ik mijn bus en sdram naar 100 mhz zet (1500 mhz proc dan) dan loopt ie niet meer vast met volle 768 sd-ram er zijn meerdere mensen met dit probleem met dit moederboard, kan dit komen door overhitting?? (pc is wel redelijk warm (o\/o)) zo nee, waar ligt het dan wel aan, kan het komen door een fout in het moederboard? zo ja, is er een patch voor ofzo? (flashen?) dan nog iets, HOE DE %$%^ kan mijn ut2k3 demo benchmark botmatch dm-antaleus(ofzo) met 172 fps lopen?? ik zit er niet mee, maar toch :D greetz martijn hermans
Link naar reactie
hoe veel van die passes moet ie doen? hijs al 2 uur :S bezig. ja, ik draai dus xp en ligt aan mijn bus, maar bij vriend 1 t/m 10 doet ie het wel en bij 11 ook niet, ? :o ik ga eerst ff memdingen, dan cpuburnen en temp meten normaal op 100 mhz (768 ram, daarna 512) daarna cpuburnen op 133 (768 ram, daarna 512, daarna 256) want ik geloof dat mijn pc gewoon te warm wordt, het is namelijk net een straal kachel, ik ga hem btw ook 3dmarken om te kijken wat ik haal, ik haalde met ut2k3 benchmark (Demo) alles max 1600*1200 172 fps botmatch ^_^ klopt weer geen $%^$%^ van dus greetz Martijn p.s. have an idea, just post it <edit> ik heb al nieuwe drivers gezien op de site van cse voor stabiliteit enzo, ik ga hem morgen denk ik flashen, probleem is, ik kan de stuff niet downloaden van die server, :evil: :x </edit>
Link naar reactie
[b:5b0cf5ae5b]OKAY[/b:5b0cf5ae5b] ik ben achter het probleem, heb alle standen geprobeerd (zijn er 3 :D) 133 133 / 100 133 / 100 100 ik kan niet mijn bus op 133 en mijn ram op 100 doen (cpucool wel??) maar iig, bij 100 133 kreeg ik zelfde probleem als normaal dus ligt aan mb ram maarja, wat kan ik daar nu tegen doen? sd-ram hoeft toch niet van zelfde merk te zijn?? want dat heb ik geloof ik niet greetz martijn
Link naar reactie
[quote:07d07f628a="da_teun"]want ik geloof dat mijn pc gewoon te warm wordt, het is namelijk net een straal kachel [/quote:07d07f628a] Ik kan nou niet zeggen dat mijn systeempje probleemloos werkt, maarre een straalkachel dat is die nou ook niet echt. :oops: Gebruik hem zelf wel als verwarming :lol: in mijn werkkamer. Als de CPU heel erg heet wordt, dan lijkt me dat niet normaal. Bij monitoring, zit mijn CPU i.h.a. onder de 50 (47) graden. Een beetje afhankelijk van de omgevingstemperatuur.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...