Ga naar inhoud

welk geheugen op mobo gigabyte ga-7vax


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb hier het mobo gigabyte ga-7vax, en er staat een processor op van het type athlon xp 2000+, nu is de vraag, kan ik hier pc 3200 modules opzetten, ben wel van plan me binnen een paar maanden een andere processor te kopen namelijk een xp 2600 of 2700 , het geheugen wat ik nu koop moet compatibel zijn met een xp 2600 of meer, dus de vraag, werkt een xp 2000+ naar behoren als er pc3200 op het mobo staat geplugd. alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:bbcf8ea0d1="woeterke"]Is het eigenlijk wel de moeite om ddr400 geheugen te kopen daar ik ergens gelezen heb dat ddr400 niet op punt staat of problemen zou geven. groetjes[/quote:bbcf8ea0d1] nee, in principe niet de moeite waard op dat bord. Kan namelijk alleen 333mhz FSB AXP's op en als het geheugen dan 400mhz loopt cshiet je daar niet heel veel mee op en idd sommige repen geven problemen en sommige combinaties ook. Ik zou gewoon lekker Samsung PC2700 kopen of een nforce2 bord met PC3200 van Corsair.
Link naar reactie
[quote:d8b522e1d8="woeterke"]Ik heb over een tijdje terug gezocht achter de chaintech zenith , want ik vind het een prachtig bord met veel opties, maar toen ik de prijs vernam moest ik wel even slikken , namelijk 250 euro en wanneer het geleverd kon worden was een vraagteken. groetjes[/quote:d8b522e1d8] Idd sommige Chaintech borden zijn nogal duur maar ze worden dan ook wel super compleet geleverd, er zit echt van alles bij zoals: round cables, koel pasta, Linux en een prachtige frontpanel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...