Ga naar inhoud

AMD 2000+ met zalman cooler en nog te warm...:S


Aanbevolen berichten

hey, ik heb op de hccdagen wat nieuwe spulletjes gekocht: - gigabyte moederbord (7avx ofzoiets) - gigabyte radeon 8500 videokaart - 256MB DDR-2700/333 - AMD Athlon 2000+ - Zalman 6000CU CPU koeler verder heb ik een oude harde schijf erin met 10GB van IBM. als ik nu wat spelletjes aan t spelen ben en kijk naar me temperatuur van me kast en van me cpu dan is me kast: 48 graden en me cpu: 56 graden dit lijkt me niet echt normaal wat kan ik er aan doen?? en ik wil het wel zo stil mogelijk houden in me kast. thanx fl0w
Link naar reactie
Ik ben het met Marcel eens. De Zalman is gemaakt voor de stilte. 56 Graden is heel normaal met een Zalman 6000 cooler en niets om zorgen over te maken. Ik zou geen Case fan erbij zetten, zelfs een stille Pabst case fan maakt weer extra geluid. gewoon zo laten. zelfs 60 graden kan nog prima als je daar niet mee kan leven koop dan een Pabst case fan
Link naar reactie
[quote:dc19416691="wilco_oranje"]maar is het niet zo dat het nu winter is en dat dan de kast al 48 wordt dan zou ik er denk ik wel rekening mee houden voor in de zomer of valt dat wel mee?[/quote:dc19416691] Idd daar heb je natuurlijk een punt, maar dat is dan altijd nog van latere zorg, die paar extra graden 's zomers voor de proc gaan BTW wel, maar misschien dat de videokaart gaat protesteren bij zulke casetemps
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...