Ga naar inhoud

nieuwe kast en voeding, chieftec en Q-tech?


Aanbevolen berichten

Ik was ff bezig een nieuw systeempje samen te stellen, en ik kom nu op het idee om er dan ook maar een kastje bij te kopen. Ik heb voor de kast ongeveer een budget van 100 euro. Heeft iemand nog aanraders ik dacht zelf aan chieftec DX-01BL-D, die had ik bij freezing hardware gezien. er moet dan ook nog een leuk voedinkje bij. Bij informatique hadden ze de Q-tech voeding 400 Watt dual fan gold lownoise. Ik heb nog niet zo vaak van Q/tech gehoord is dit wat mijn toetsenbord deugt niet dus gekke vraagtekens en leestekens deugen niet.
Link naar reactie
Ik ken het merk Q-tech wel. ze werken prima maar persoonlijk hebben ze niet mijn voorkeur. Je kan dan ook niet verwachten dat een Qtec 400watt van 29 Euro de zelfde kwaliteit bied als een 380 Watt Antec true power van ruim 90 Euro. zoek anders eens met www.google.nl naar een review van deze voeding? overigens is de tip van Marcel ook goed. een chieftec voeding van 340watt zijn ook prima,, (ik heb zelf ook een chieftec kast met een 340watt chieftec voeding)
Link naar reactie
met beide eens! ik heb wel de Q-tec gebruikt (de 400 watt dual fan) en heb onverklaarbare hangers gehad (AMD XP 1800 +), of het altijd aan de voeding heeft gelegen mag Joost weten, maar bij de 12 volt lijn heb ik bv slechts 11,5 volt gemeten, binnen de tolerantie van 10% maar toch.... heb nu gewoon weer de originele chieftec (highpower) van 340 watt erin gezet en geen enkel probleem meer, de Q-tec maakt overigens ook beduidend meer geluid. verder viel het gewicht van beide voedingen mij op, de chieftec voelt stukken massiever! voor een niet zo zwaar systeempje (DURON) zonder bv ruimte voor een extra case-fan achter in de kast kan zo een dual fan voeding een oplossing zijn om de warmte beter af te voeren.
Link naar reactie
[quote:c91f9e229e="kanertw"]Ik was ff bezig een nieuw systeempje samen te stellen, en ik kom nu op het idee om er dan ook maar een kastje bij te kopen. Ik heb voor de kast ongeveer een budget van 100 euro. Heeft iemand nog aanraders ik dacht zelf aan chieftec DX-01BL-D, die had ik bij freezing hardware gezien. er moet dan ook nog een leuk voedinkje bij. Bij informatique hadden ze de Q-tech voeding 400 Watt dual fan gold lownoise. Ik heb nog niet zo vaak van Q/tech gehoord is dit wat mijn toetsenbord deugt niet dus gekke vraagtekens en leestekens deugen niet.[/quote:c91f9e229e] Neem gewoon die chieftec met voeding. Is nl een goede stabiele en geluidsarme voeding.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...