Ga naar inhoud

Mobo naar de *piep*???


Aanbevolen berichten

Het volgende probleem doet zich voor: - Alleen het benodigde (PCI Video, CPU, Mem, Mobo, CPU Cooler) aangesloten. Geen beeld. (kan aan de BIOS instellingen liggen, die op AGP staan) - Sluit ik HDD aan doet hij het niet. Haal ik IDE kabel los gaat de HDD opstarten. (IBM 20.5GB 5400rmp), Bij CDRom hetzelfde, IDE vast, NIKS. IDE los kan het laadje open. (heb ook al een andere HDD van 340Mb geprobeert maar deze werkt ook niet. HELP
Link naar reactie
[quote:84f7686ddc="De Geest Van Oirlo"]De kaart werkt perfect en draait nu zelfs op een ander systeem. Over het 1e prob. Ik denk dat de CPU niet op het mobo past. Kan het zijn dat de Celeron van mij PPGA is en het mobo FC-PGA?? Werkt het dan niet??[/quote:84f7686ddc] Daar het zou het wel eens heel goed aan kunnen liggen. Dit is toch naar aanleiding van je Socket370 topic? I.i.g. was het daar volgens mij al aan bod gekomen.
Link naar reactie
Mijn sig is oke. De PC uit mijn sig is MIJN pc. Waar ik het over heb is de zogenaamde 'familie'PC. Het is een Celeron 400 Mhz overgeclocked naar 450 (zoals het Socket 370 topic al zei) Hij zat in een SLOT1 mobo van gigabyte met CONVERTER naar socket 370. Hij past er wel in maar volgens mij pakt het mobo hem niet helemaal. Namelijk als ik de CPU eruit haal draait de HDD wel :-?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...