Ga naar inhoud

instellingen gigabyte ga-7vax mobo voor athlon 1800+


Aanbevolen berichten

hallo, heb hier een nieuwe athlon 1800+ (moet lopen op 1533 Mhz); op een nieuw Gigabyte GA-7VAX moederbord. het bord is ingesteld op: sw1: CPU speed setting: default (is een tuimelschakelaar; stond op default); sw2: CPU clock: 100 Mhz (is ook een tuimelschakelaar; dit was de default stand). Nu blijkt bij het booten het bios aan te geven dat de CPU speed 1161,471 Mhz is.. Hoe kom ik aan de goede speed?? bij sw2 kan ik kiezen uit 100, 133 en 166 Mhz; bij sw1 uit een reeks van 5x tot en met >= 12,5x en auto. moet ik nu met deze switches een zodanige combinatie kiezen dat het 'product' 1533 Mhz (of zo dicht mogelijk daarbij) is?? dank voor jullie info's rob (hcc-dagen-slachtoffer ;-))
Link naar reactie
[quote:9ff5089414="rwillems.3"]oeps, die faq mag je wel in DIKKE LETTERS bekend maken :-)) ik heb inmiddels op eigen houtje de jumper verzet naar 133 resp. 11,5x en nu zit ik aan de beloofde 1533 Mhz.. Met overklokken wacht ik nog even ;-) veel dank voor de info's, rob[/quote:9ff5089414] Huh? Die staat bovenaan met een uitroepteken, lijkt me opvallend genoeg.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...