Ga naar inhoud

Pentium 4 Boxed zit geen koelpasta bij?


Aanbevolen berichten

Als het goed is zit er een thermalpad op, dan kun je hem er zo opzetten en dan gaat alles prima. Zit er geen thermalpad op dan is dat behalve vreemd, dus niet goed en moet je idd koelpasta kopen en dat gebruiken. Van koelpasta heb je maar een kleinbeetje nodig zodat het een papierdun laagje vormt over de heatspreader van je P4. Gewoon zonder pasta of thermalpad erop zetten zou ik je niet adviseren :D
Link naar reactie
[quote:3a400a496a="a.buurman"]Er zit een grijs laagje op, is dat de thermalpad, het is zo dun, ik durf het er niet vanaf te trekken? in iedergeval allebei bedankt voor de snelle reactie Arie[/quote:3a400a496a] ja, niet eraf trekken, geld voor koelpasta ook dat je een heel dun laagje moet aanbrengen anders zorg je juist voor minder warmtegeleiding. Die koepasta is alleen om kleine oneffenheden weg te werken niet om dikke lagen isolatie aan te brengen
Link naar reactie
[quote:654257929a="a.buurman"]Er zit een grijs laagje op, is dat de thermalpad, het is zo dun, ik durf het er niet vanaf te trekken? in iedergeval allebei bedankt voor de snelle reactie Arie[/quote:654257929a] moet er ook niet af, gewoon laten zitten en de koeler monteren er zit bij deze dus blijkbaar geen beschermlaagje over de thermalpad.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...