Ga naar inhoud

Nieuwe processor


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik zou graag een nieuwe processor op mijn moederbord willen plaatsen, maar nu weet ik eigenlijk niet welk moederbord ik heb en wat er allemaal op past. Is er een manier om erachter te komen wat het is met een of ander programma? K dacht iets van Biohazzard ofzo...of ik ben in de war met iets anders :-? Hoe kom ik erachter welke sockets etc etc en wat er wel of nie op past. Groetjes, Helen
Link naar reactie
[quote:87e0cd43a7="Helen"]Hoi, Ik zou graag een nieuwe processor op mijn moederbord willen plaatsen, maar nu weet ik eigenlijk niet welk moederbord ik heb en wat er allemaal op past. Is er een manier om erachter te komen wat het is met een of ander programma? K dacht iets van Biohazzard ofzo...of ik ben in de war met iets anders :-? Hoe kom ik erachter welke sockets etc etc en wat er wel of nie op past. Groetjes, Helen[/quote:87e0cd43a7] of je bios in kun je heel rustig alles bekijken wat je allemaal kunt instellen ,maar geen vernaderingen makne waarvan je het effct niet kent anders doet de pc het niet meer. :cry: Misschien is Sandra een veiligere oplossing :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...