Ga naar inhoud

nieuwe processor, geheugen, mobo


Aanbevolen berichten

ik heb bij informatique een aanbieding gekregen van de volgende onderdelen: AMD Athlon XP 2100+, 266Mhz, SocketA, Box EUR 119,58 Kingston Dimm 256Mb DDR SDram PC2700 333Mhz EUR 90,59 EPoX 8K5A2+,SockA,KT333,3xDDR,Audio,USB2,LAN,2RAID EUR 121,20 het kan dus niet anders, is dit een goede keuze of moet ik dit echt niet aanschaffen. Ik heb namelijk niet echt de tijd gehad om uit te zoeken of het allemaal wel goed bij elkaar past. alvast bedankt
Link naar reactie
koeler had ik er ook al bij, want ik ben het er idd helemaal mee eens dat die box koelers waardeloze lawaaibakken zijn, ik had de Coolermaster AMD SocketA 2600+ LowNoise. dat ding moest 14 euro kosten, is heel goedkoop. Kan ik dat niet beter de CoolerMaster High Performance koeler nemen? dat ding is 44 euro, vink wel een beetje duur. Ik moet vanavond ook nog naar de kroeg natuurlijk. oja, ik heb nu een 300 watt voeding, kan dat wel of moet die ook vernieuwd worden?
Link naar reactie
[quote:564ef07b8f="kanertw"]koeler had ik er ook al bij, want ik ben het er idd helemaal mee eens dat die box koelers waardeloze lawaaibakken zijn, ik had de Coolermaster AMD SocketA 2600+ LowNoise. dat ding moest 14 euro kosten, is heel goedkoop. Kan ik dat niet beter de CoolerMaster High Performance koeler nemen? dat ding is 44 euro, vink wel een beetje duur. Ik moet vanavond ook nog naar de kroeg natuurlijk. oja, ik heb nu een 300 watt voeding, kan dat wel of moet die ook vernieuwd worden?[/quote:564ef07b8f] High performance (in geluid denk ik) is niet nodig, kun je beter een stille case fan erbij kopen of anders een ruime case als je nog wat geld overhoudt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...