Ga naar inhoud

*Systeem gekocht op HCC*nu problemen met Chaintech CT-7NJS


Aanbevolen berichten

Mobo.: Asus A7N8X Deluxe nForce2 195,- Alternate Proc.: AMD Athlon XP 2100+ (1,73Ghz) 119,- Powerline Computers BV Mem. : 256MB PC3200 DDR SDRAM (Samsung/Samsung) 118,- Chicon Computers HD. : Western Digital Caviar WD800JB 145,- Mycom ----- 577,- Ik ben van plan om morgen de volgende onderdelen te kopen op de hccbeurs. Nou is mijn vraag of jullie misschien nog wat op of aanmerkingen hebben op deze samenstelling??? Ik ga deze pc vooral gebruiken voor gamez en om te werken met 3d max, photoshop etc!
Link naar reactie
ASUS Performance 9/10 Features 10/10 Ease Of Installation 9/10 Overclocking 9/10 Documentation 9/10 Overall Rating : 9.2 / 10 Chaintech: Performance 10/10 Features 9/10 Ease Of Installation 9/10 Overclocking 9/10 Documentation 9/10 Overall Rating : 9.2 / 10 ik zie weinig verschil tussen beide, alleen de chaintech heeft meer accesoires mee, rouned cables digidoc. dus voor die paar euros meer, dan weet ik het wel, ik zie iig geen verschil tussen beide.. de Chaintech doet in de performance zelfs een 10!!
Link naar reactie
and your point is???? kijk die paar minimale puntjes of die paar FPS die de asus misschien haalt is dan toch al niet meer interessant, want je praat dan meestal ook over een FPS snelheid dat je die paar frames meer toch niet merkt.... het gaat om het totale beeld, qua prestatie zijn ze gewoon gelijk, dan komt de prijs en extras in beeld, en met dat in je achterhoofd maak je jouw keuze..
Link naar reactie
:evil: wat krijgen we nu....mobo gekocht....de chaintech toch maar. Met Corsair 265mb DDR400 geheugen. 2100+ AMDtje, 80Gb HD van Western Digital.... MAAR NU DOET IE HET NIE :x Ik heb het voor elkaar gekregen om de pc 2 keer op te starten tot in de bios. Daar heb ik de klok aangepast en voor de rest nix... Toen ik voor de eerste keer de klok goed gezet had, startte ik de pc opnieuw op. Toen kreeg ik de foutmelding(op de digidoc) dat het geheugen nie goed was. De computer deed helemaal nix meer.... Dus ik heb de CMOS gereset....jah...kon weer in de bios...zet weer de klok goed....opnieuw opstarten....krijg ik de melding dat er iets mis is met het moederbord... En sinds dien doet ie helemaal nix meer :x...ik maar een mailtje sturen naar Chaintech en vragen of zij er raad mee weten....en maar afwachten
Link naar reactie
ik heb het volgende ook op tweakers.net gepost: Ik heb op de hcc één van de weinige Chaintech CT-7NJS mobo's weten te bemachtigen. Daarbij heb ik een AMD Athlon 2100+ gekocht, 256mb Crosair DDR400, 80Gb Western Digital 8mb cache. Dus thuisgekomen begin ik te bouwen, in mijn mooie Coolermaster kastje(ook nieuw gekocht) Alles netjes aangesloten. Als vga-card heb ik mijn oude Asus Geforce 2 ULTRA gebruikt. Cd-rom,dvd, HD etc aangesloten. Dus ik start het systeem op, krijg netjes scherm van de BIOS te voorschijn. Als eerste wat ik doe is kijken of dat de HD en de rest van de drives zijn gedetecteerd. Alles klopte dus ik zet ff de klok van de bios goed. Sla de settings op en start de pc opnieuw op....doet nix meer. Krijg een C1 melding op mijn DigiDoc (dit wil dus zeggen dat er iets fout is met het geheugen :?) Dus ik zet het geheugen er opnieuw in...krijg dezelfde fout. Doet helemaal nix. Besluit om de CMOS te resetten, gedaan, pc start weer op. Ga weer naar de bios toe...zet check of het weer goed staat, zet de klok goed, start opnieuw op......weer nix....krijg nu een FF melding...(heeft iets te maken met de BIOS of het moederbord.) Wat ik nu ook probeer nix helpt...blijf dezelfde melding krijgen. Ik hoor zelfs geen geluiden meer van het moederbord dat er een onderdeel ontbreekt als ik bijvoorbeeld het geheugen of de videokaart eruit haal. Ik heb nu dus echt geen idee meer wat ik er mee aan moet....iemand hier suggesties? Alvast bedankt! hier toevallig mensen die iets kunnen helpen?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...