Ga naar inhoud

Upgraden ?


Aanbevolen berichten

Ik heb een Asus A7V Via KT 133 moederbord met daarop een AMD AT 700 MHz processor, 512 MB intern geheugen en een nVidea TNT2 Pro videokaart (32 MB). Ik zit er aan te denken mijn computer een beetje op de kietelen door een 64 MB videokaart en andere processor te plaatsen . Op mijn moederbord past maximaal een AMD AT 1 GHz. Nu kreeg ik een advies om ipv een AT 1GhZ, een AMD Duron 1300 MHz te plaatsen. Zou zonder problemen kunnen op mijn moederbord. Ik twijfel en weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken. Mijn vraag is deze: heeft een upgrade zoals ik die in gedachten heb zin, en zo ja, is de overstap naar een AMD 1300 een serieuze optie ? Alvast bedankt H@rm
Link naar reactie
Het gaat dus over dit mobo: http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7v133/specification.htm Volgens de tekst op de website is de maximale klok 1,3GHz. Of dat dan een Athlon TB of een Duron is maakt niet uit. De Athlon is sneller, maar die Duron is makkelijk te verkrijgen en zeer goedkoop (nog geen 50 euro). Misschien wel verstandig om alvorens te upgraden eerst je BIOS naar de nieuwste versie te flashen. Succes!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...