Ga naar inhoud

Overclocken.. help graag


Aanbevolen berichten

Ik wil mijn pc gaan overklocken en ja ik heb ba's guide al gelezen maar ik kan die fsb en die multipliyer niet vinden :cry: :cry: Moederbord: Biostar M7VKA Ik vond dit wil in mijn bios: CPU Host/ PCI / Spread Spec. Deafault Auto Detect DIMM/ PCI Clk Enebled Kan iemand me misschien een verder helpen( en heeft het wel zin met mijn pc ) ik zou hem toch graag willen overklocken. Als iemand nog verdere informatie nodig heeft dan kan dat.. ik heb bijna alle informatie over mijn pc die nodig zal zijn. Bedank!
Link naar reactie
hmm, kan wezen dat je mobo geen MP en FSB instellingen heeft, heb ook eens een mobo gehad waar ik ook niks mee kon.. wat je wel kan doen is op de processor de MP instellen.. verder kun je het gewenste Vcore voltage instellen, door een paar bruggen dicht te maken... nadeel hiervan is wel, dat als je het niet goed doet, of de instelling werkt niet, dan moet je de hele brug weer schoonmaken, en een andere pakken... kijk daarvoor [url=http://www.ocinside.de/index_e.html?/html/workshop/socketa/xp_painting.html]hier[/url]
Link naar reactie
[quote:151106d770="Marcel de Reus"]Idd, de Dondervogels uit Dresden, de Athlon XP fabriek. De anderen komen uit de Duron fabrik (Austin toch?) en die willen idd niet of nauwelijks overklokken. Maar is het een zelfbouw PC of een merkPC? Bij een merkPC kun je vaak niet overklokken in het BIOS namelijk.[/quote:151106d770] Het is een merk pc van fujitsu siemens van de A&H :lol:
Link naar reactie
[quote:2eda063ec2="Marcel de Reus"]MP is locked kun je toch niet veranderen en ik geef je weinig hoop dat het via het BIOS kan, download CPUcool van www.podien.de en kijk of je mobo wordt ondersteund en dan kan je software matig de FSB omhoog krikken[/quote:2eda063ec2] Bedankt! OK, ik hoop op nog meer tips.. ik heb er nl weinig verstand van.... dus ik hoop veel te leren. :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:2c77e67b03="rkastermans"][quote:2c77e67b03="Marcel de Reus"]MP is locked kun je toch niet veranderen en ik geef je weinig hoop dat het via het BIOS kan, download CPUcool van www.podien.de en kijk of je mobo wordt ondersteund en dan kan je software matig de FSB omhoog krikken[/quote:2c77e67b03] Bedankt! OK, ik hoop op nog meer tips.. ik heb er nl weinig verstand van.... dus ik hoop veel te leren. :lol: :lol:[/quote:2c77e67b03] Met CPU cool heb ik ook de eerste stapjes gezet en werkt heel makkelijk. Als je instelt dat hij bij opnieuw opstarten de oude waarden weer aanneemt kun je heel wat af experimeteren zonder al teveel schade en je kunt meteen je temps in de gaten houden succes
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...