Ga naar inhoud

upgraden


Aanbevolen berichten

Ga binnenkort m'n systeem upgraden en ik dacht aan een AMD XP1600 of 1800, een KT3 Ultra 2 of ECS k7s5A Mobo en 256 Mb geheugen. Ik wil ook een tv-kaart inbouwen en hem als videorecorder gaan gebruiken. Ik weet niet goed of dat veel van je systeem vraagt. Ik speel geen supersnelle games o.i.d. Voor de rest gebruik ik m'n comp. voornamelijk om te internetten en cd's te branden. M'n vraag is dus eigenlijk of deze config goed genoeg is om beelden van tv op te nemen.
Link naar reactie
Heb een Kyro II 4500 TV-out. Op zich ben ik wel tevreden met de beeld-kwaliteit. Het beeld is metDVD's en games wel een beetje schokkerig maar dat heeft geloof ik niet met de videokaart te maken (waar wel mee weetik niet :evil: ). Misschien is een All Wonder wel een goed idee. Wat is qua snelheid en stabiliteit trouwens precies het verschil tussen die twee Mobo's? Het prijsverschil is vrij fors.
Link naar reactie
[quote:e60cfea2f2="Knepsel"]Oke, bedankt voor je advies, Marcel. Maar ik heb een celeron 700, 256 Mb en dus de genoemde Kyro II kaart, dan zou je toch probleemloos DVD's moeten kunnen afspelen? :o[/quote:e60cfea2f2] Ik ben niet zo bekend met Kyro dus ik weet niet hoe krachtig die kaart is, maar ik zou daar als eerst de oorzaak zoeken. Met niet lekker upgraden bedoel ik dat de 2700+ er iig al niet meer op draaid.
Link naar reactie
[quote:f26158fc6b="Marcel de Reus"][quote:f26158fc6b="Fr4ggie"]Marcel, Ze hebben echt een ondersteuning voor een fsb van 200 mhz[/quote:f26158fc6b] Echt niet, laat zien dan.. Het is namelijk gewoon niet zo.[/quote:f26158fc6b] Waarschijnlijk is hij in de war met 100MHz DDR = effectief 200MHz vs 200MHz DDR = effectief 400MHz.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...