Ga naar inhoud

Problemen met athlon-forced-cooling-software...


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Als ik een programma zoals CPUCool of VCool gebruik om die 1ne bit aan te zetten zodat mijn CPU cool blijft, krijg ik herrie door mijn geluidskaart en vervormt beeld op mijn tvkaart. Dit schijnt zeldzaam te zijn, maar wel vaker voor te komen. ________________________________________________________ Wie weet een programma die wel softwarematig mijn CPU cool kan houden, maar die niet die bugs geeft op mijn PC? ________________________________________________________ Mijn PC is: Asus A7V266 moederbord met een athlon 1400 processor, een sb128, een asus GF2 videokaart en een pctv-pro tvkaart. Alvast bedankt, Kapenga.
Link naar reactie
Ja, op zichzelf hebben jullie gelijk, maar ik heb zonder proggie ook geen echte problemen, alleen de temperatuur loopt dan op tot 60 graden. En met dat proggie zo rond de 38. Dus dat scheelt wel. Ik heb een termaltake volcano II fan er in zitten, maar maakt veel herrie en houdt de pc dus ook niet echt cool. Iets anders dus: Wie weet welke koeler wel stil en goed is? En dat ding moet ook nog een beetje betaalbaar zijn. Alweer alvast bedankt, Wybren.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...