Ga naar inhoud

Doesn't make sense


Aanbevolen berichten

Een heel vreemd probleem. Het volgende: mijn pc werkt prima, staat hele dagen aan en geeft geen problemen. Temperatuur is prima in orde (rond de 45-50 graden). Maar nu komt het, als ik een game opstart (diablo LoD) dan kan ik even spelen, een minuutje ofzo, en dan is in een keer het beeld weg, de monitor gaat in spaarstand. Alle ventilatoren draaien, pc heeft gewoon stroom. Maar er gebeurt niets. De pc moet worden uitgezet, waarna hij niet meer opstart. Mijn mobo (k7tpro2a) zegt met z'n ledjes dat de processor niet goed is (vier rode ledjes). Wat niet waar is want de pc doet het prima. Nu moet ik eerst het mobo reseten voordat ik verder kan. Wie heeft een oplossing, stel vragen en ik zal ze zo goed mogelijk beantwoorden. Spec PC: Mobo k7t2proA 1200 duron 768 mb intern club 3d GF4 TI 4200 sb 5.1 live 16x dvd
Link naar reactie
Staat je dma aan ??? Ik heb diablo lod niet dus ik weet niet of het met een animatie heb je ook bij andere games of animatie bestanden het zelfde probleem (dvd kun daar ook bij toevoegen) dus als je dma uithebt staan en dan diablo opstarten. en als ie het dan wel goed doet zou ik het moederbord nalaten kijken ik denk dat je nog wel fabrieks garantie hebt ??
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...