Ga naar inhoud

PC ugrade


Aanbevolen berichten

Lijkt me goed om wat mee te gamen. Het prijsverschil tussen de 1800 en 2000 is trouwens vrij klein, dus als je wat prijzen vergelijkt moet dat eventueel ook kunnen. Bedenk wel dat de 400MHz geheugenmodules doorgaans duurder zijn dan 333MHz modules, die er ook op kunnen maar natuurlijk wat langzamer zijn. Goeie grafische kaart? Dan moet je toch echt een prijs geven waarvoor je 't wilt hebben. Een Geforce 4 Ti4200 heb je voor minder dan 200 euro. Daar kan je aardig mee gamen. Vraag is of je dat wilt uitgeven.... De rest van de PC zijn onderdelen die je al hebt neem ik aan? Dan hoop ik dat je HD niet ergerlijk langzaam is...
Link naar reactie
Ik heb pas (4 dagen geleden) een AMD2000 besteld. Ben ook scholier en heb ook niet zo'n groot budget, maar kun je je ouders niet smeken? Oke, ik heb dat ook niet gedaan (werken²) :) www.sallandautomatisering.nl Staaan ook wel wat lowbudgetsystemen, denk aan Duron 1200. Heb je voor 500,- wel een lekker bakkie
Link naar reactie
[quote:15723c41ab]Staaan ook wel wat lowbudgetsystemen, denk aan Duron 1200. Heb je voor 500,- wel een lekker bakkie[/quote:15723c41ab] heb ik niet veel aan, want in de oude pc zit de rest van de onderdelen nog. heb nu een harde schijf van 13 gb (wel 7200 rpm), maar ben binnenkort jarig en verwacht dan eigenlijk wel een grotere harde schijf. ti 4200 lijkt me goed plan, hoop dat ik ergens iets goedkoper kan krijgen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...