Ga naar inhoud

82 GRADEN!?!?!?!?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:9bf247e455="Chef"]Al mijn aankopen doe ik bij [url=http://www.gistron.nl/]Gistron[/url] Dus daar heb ik de fan ook vandaan maar wat is nou echt dat je zegt. Een goedkope goede ?+ prijs bitte[/quote:9bf247e455] ook nu is ie weer leuk voor vandaag, gistron we weten het nu wel. We roepen nu nog éé keer hard GISTRON en dan stoppen we ermee, we zijn hier geen reclame bureau
Link naar reactie
[quote:67d3492117="Marcel de Reus"]ook nu is ie weer leuk voor vandaag, gistron we weten het nu wel. We roepen nu nog éé keer hard GISTRON en dan stoppen we ermee, we zijn hier geen reclame bureau[/quote:67d3492117] ik denk dat ie bedoeld dat ie zn spul daar weghaald, en daarom ******* :wink: noemt om aan te geven wat een goeie cooler uit hun assortiment is.. :oops: deed ******.nl moest .com zijn.... nou jah, ze hebben niet veel dappers... die coolermasters zijn wel leuk, dat zijn die met die heatpipes of niet??? maar als je nu eens gelezen had, dan is de naam van een goeie cooler nu al een paar keer langs gekomen... lezen dus... we hoeven toch niet alles voor te kauwen, ofwel??? :roll:
Link naar reactie
[quote:ee552302e3="turbulence"][quote:ee552302e3="Marcel de Reus"]ook nu is ie weer leuk voor vandaag, gistron we weten het nu wel. We roepen nu nog éé keer hard GISTRON en dan stoppen we ermee, we zijn hier geen reclame bureau[/quote:ee552302e3] ik denk dat ie bedoeld dat ie zn spul daar weghaald, en daarom ******* :wink: noemt om aan te geven wat een goeie cooler uit hun assortiment is.. :oops: deed ******.nl moest .com zijn.... nou jah, ze hebben niet veel dappers... die coolermasters zijn wel leuk, dat zijn die met die heatpipes of niet??? maar als je nu eens gelezen had, dan is de naam van een goeie cooler nu al een paar keer langs gekomen... lezen dus... we hoeven toch niet alles voor te kauwen, ofwel??? :roll:[/quote:ee552302e3] 't leuke in dit topic is als je naar prijzen vraagt dat je nooit prijzen krijg. Alleen maar dat is goed en dat is goed. Jah nou en....ik wil goed en goedkoop spul. Alsof het geld me op de rug groeit heey !:wink: En nee dat je niet alles hoeft voor te kauwen logichs dom ben ik ook niet. en ik had het ook wel gelezen hoor. Maar prijzen ben ik altijd erg benieuwd na. :D Anyway....ik ben niet tegen het naam noemen. 'k neem aan dat jullie toch ook zo goedkoop mogelijk aan je spul willen komen ?? Dus warom zou je geen namen mogen noemen als je er zelf in-direct alleen maar voordeel aan hebt....Jaaah mensen....jullie zullen geen makkelijke aan mij hebben :D ben ervaren forummer :D whaha
Link naar reactie
Je mag heus wel een keer een shop noemen maar ik had het van jou nu al 3 keer of meer op 1 dag gelezen en dan begint het op SPAM te lijken, vandaar. Dat hij tot 2000+ gaat is geen probleem, uit testen blijkt dat hij ook prima koelt op een 2100+ hoor. Bovendien: volgens mij is de CNPS6000Cu beter, maar dan moet je ff op de site kijken. (geen Al dus)
Link naar reactie
In veel gevallen zijn er welliswaar prijsverschillen tussen verschillende winkels, maar de prijsverhoudigen tussen producten binnen een winkel zijn meestal ongeveer gelijk. Daarom is het zelden nodig een winkel te noemen, behalve als daar specifiek naar wordt gevraagd. Omgevraagde reclame wordt hier niet gewaardeerd, zoals Marcel ook al duidelijk heeft gemaakt.
Link naar reactie
[quote:f82ecc95c3="Marcel de Reus"]Dat hij tot 2000+ gaat is geen probleem, uit testen blijkt dat hij ook prima koelt op een 2100+ hoor. Bovendien: volgens mij is de CNPS6000Cu beter, maar dan moet je ff op de site kijken. (geen Al dus)[/quote:f82ecc95c3] De Cu: [quote:f82ecc95c3]The maximum weight for a heatsink is specified as 180g by Intel CPU(Socket 370) and as 300g by AMD(Socket 462). Should a heatsink which exceeds the relevant weight limit be installed in a computer, special care should be taken when the computer is moved. Zalman Tech Co., Ltd. is not responsible for any damage to a system or a CPU occurring when moving a computer with an overweight heatsink. [/quote:f82ecc95c3] En hoe zit dit dan? Nou wordt mijn computer nou niet echt vaak verplaatst maar die koeler is wel 462 gram! En bij de supported processors staat wel AMD XP tot 2600+ maar daar staat geen Athlon voor en er staat (T-Bred achter) :-? Sorry dat ik zoveel vraag maar ben niet echt bekend met koelers en zo ;)
Link naar reactie
[quote:e30cc98a53="egslim"]In veel gevallen zijn er welliswaar prijsverschillen tussen verschillende winkels, maar de prijsverhoudigen tussen producten binnen een winkel zijn meestal ongeveer gelijk. Daarom is het zelden nodig een winkel te noemen, behalve als daar specifiek naar wordt gevraagd. Omgevraagde reclame wordt hier niet gewaardeerd, zoals Marcel ook al duidelijk heeft gemaakt.[/quote:e30cc98a53] Ach ja.....en zo heeft ieder forum zijn eigen cultuurtje he. Op mijn andere trouwe strek ('k zal wel geen naam noemen) vind iedereen het juist fijn als je zegt hier kun je dit en dat goedkoop krijgen dan hebben de meesten er alleen maar voordeel bij...Maarja...'k zal me dan wel moeten aanpassen he.....wil ik hier ook een beetje thuis horen
Link naar reactie
De Cu is idd erg zwaar, maar als je gewoon voorzichtig doet dan is er niets aan de hand. Als je veel je PC verplaatst door bijvoorbeeld naar LANparty's te gaan loop je kans dat de socket afbreekt. Tbred is de nieuwere AMD Athlon XP core, die vanaf de 2200+ geïntroduceerd is en nu met alle AXP's van 1800+ en hoger wordt geleverd. Jij hebt echter een Palomino die warmer wordt dan de Tbred. Het is daardoor mij nu ook niet helemaal duidelijk welke nu beter koelt: de Cu of de CuAl, iemand? BTW vragen is juist goed. Beter vooraf goed inlichten dan achteraf met problemen zitten.
Link naar reactie
[quote:da7e8e477a="Marcel de Reus"]De Cu is idd erg zwaar, maar als je gewoon voorzichtig doet dan is er niets aan de hand. Als je veel je PC verplaatst door bijvoorbeeld naar LANparty's te gaan loop je kans dat de socket afbreekt.[/quote:da7e8e477a] Voorlopig blijft ie staan waar ie staat, dus dan geen probleem. :) [quote:da7e8e477a] Tbred is de nieuwere AMD Athlon XP core, die vanaf de 2200+ geïntroduceerd is en nu met alle AXP's van 1800+ en hoger wordt geleverd. Jij hebt echter een Palomino die warmer wordt dan de Tbred. [/quote:da7e8e477a] Euhm, hoe weet jij dat ik een Palomino heb? Weet ik zelfs niet eens :P Of komt dat doordat ik hem al 1,5 maand heb? Vast wel :) [quote:da7e8e477a] BTW vragen is juist goed. Beter vooraf goed inlichten dan achteraf met problemen zitten.[/quote:da7e8e477a] ;)
Link naar reactie
ik heb een Athlon XP 1800 met eenzelfde soort Spire koeler (de goedkopere versie, typenr ff ontschoten); draait ongeveer 2900 tpm en is lekker stil. temp van cpu is 35 graden, stressed 40/41 !! nooit pasta ertussen gedaan, zat er al op wel wat extra fans op de gebruikelijke plaatsen in de Chietec Scorpio midi tower heb de koeler genomen vanwege de stilte, had eerst een Coolermaster DP5 etc, ding draaide knetterhard, hoorde hem gewoon fluiten, temps toen ook stressed niet hoger dan 45 graden btw: neem aan dat het temp schaaltje op celsius staat? :wink:
Link naar reactie
[quote:ee416b5206="Ochem@n"]ik heb een Athlon XP 1800 met eenzelfde soort Spire koeler (de goedkopere versie, typenr ff ontschoten); draait ongeveer 2900 tpm en is lekker stil. temp van cpu is 35 graden, stressed 40/41 !![/quote:ee416b5206] Ja ok, maar da's een 1800... Die van mij is bij AMD iets oger geklokt dan die 1800 ;) [quote:ee416b5206] btw: neem aan dat het temp schaaltje op celsius staat? :wink:[/quote:ee416b5206] Nee, op Fahrenheit natuurlijk... DOH!! Wat dacht jij dan? :P [size=7:ee416b5206]Ja, hij staat op Celsius[/size:ee416b5206]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...