Ga naar inhoud

Fuzzy Logic


Aanbevolen berichten

Fuzzy locic (huidige versie is 4) kan je hele systeem nazoeken en controleerd via de site van MSI of er overal gebruik word gemakt van de meest recente drivers. dit gaat zo ver dat zelf de drivers van bv je netwerkkaart gecontroleerd worden. tevens kun je met dit programma in combinatie met livebios (ook van mst) je systeem draaien van een ander BIOS voorzien onder windows. Bij win 2k maakt het programma een opstartdisk aan die je BIOS vervangt en doet ook dat geheel automatisch. Je moet voor alles zelf wel de laatste klik geven dus het is redelijk veilig. Een poosje terug heb ik dit gedaan en alles werkte prima. toch blijft het een beetje eng naar mijn mening..
Link naar reactie
Je heb gelijk !!! Ik ben in de war met live update........ dat fuzzie locic is troep heb het eens geprobeert maar doet niets alleen de fsb opvoeren en wanneer het prog. zegt nu een stabile snelheid te hebben kun je er niets mee want alleen een spelletje werk dan nog... bij het echte werk loopt het vast of onstabiel.. maar ja overklokken blijft kinderachtig alleen de cpu versnellen dat is een veilige manier als je een stabiel systeem wilt houden zonder de andere snelheden te verstoren..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...