Ga naar inhoud

Moederboard Vtech i440BX-ITE8671


Aanbevolen berichten

Een PII 350MHz is gebaseerd op de Deschutes core. Die zou weinig moeite moeten hebben met 392MHz. Overklokken is in het algemeen inderdaad niet interessant voor de prestatiewinst, maar als het je nét in staat stelt om DVD's te kunnen bekijken dan is het naar mijn mening de moeite waard te proberen. Grote vraag is inderdaad of het moederbord overklokken toestaat.
Link naar reactie
[quote:be4d8c2a56="egslim"]Een PII 350MHz is gebaseerd op de Deschutes core. Die zou weinig moeite moeten hebben met 392MHz. Overklokken is in het algemeen inderdaad niet interessant voor de prestatiewinst, maar als het je nét in staat stelt om DVD's te kunnen bekijken dan is het naar mijn mening de moeite waard te proberen. Grote vraag is inderdaad of het moederbord overklokken toestaat.[/quote:be4d8c2a56] Goed......maar nu??? Ik heb even wat BIOS gegevens genoteerd....misschien kan hier wat worden veranderd om de compu beter te laten lopen? (Ik heb dus GEEN Extra koeling.....dus kan ik nu wel iets veranderen???) Chipset Features Setup SDRAM Precharge control: disabled (wat is het?) Video RAM Cacheable: disabled 8 bit I/O recovery time: 1 (kan tot 8 ) 16 bit I/O recovery time: 1 (kan tot 4) Memory hole at 15m-16 : disabled Passive release: enabled Delayed transaction: disabled APG Aperture Size MB: 64 (kan tot 256) CPU Features : CPU Ration: X 3 kan tot 8 met stapjes van een half. Kan iemand hier iets mee????
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...