Ga naar inhoud

het snelste intel ddr moederbord


Aanbevolen berichten

he leutjes, Wat is het snelste intel DDR moederbord draaiend op 333 (Dus niet het snelte op ddr 400) Kwa extras maaklte me biet zoveel uit, het liefst met 8 maal agp. Maar indien niet aanwezig geen probleem. Zelf dacht ik aan de GA-8PE667 Ultra of msi 648. Echter de eerste heeft geen 8 maal agp en de tweede presteert slecht op 333 ddr geheugen en weinig extras. oja ik ga een 2,53 kopen, weet niet of belangrijk is.
Link naar reactie
Ik zou voor die Gigabyte gaan, daar zit een Intel i845PE chipset op, deze is snel en erg stabiel en werkt prima met DDR333. Dat hij geen AGPx8 ondersteund is geen reden om hem niet te nemen, het verschil van tussen AGPx4 en AGPx8 is namelijk niet merkbaar, dit is meerdere keren getest met de GeForce 4 ti 4200 AGPX8 en de Radeon 9700 PRO. Ik heb zelf onlangs een systeem gebouwd voor iemand met dit Gygabite Moederbord en een 2,53ghz p4 en Radeon 9700 pro en dat liep perfect.
Link naar reactie
[quote:dfa7388cc6="NeedNewPC"]wat voor score haal jij op de pcmark 2002 ik wil namelijk ook p4 2,53 dat gigabyte moederbord en een radeon 9700.[/quote:dfa7388cc6] Zoals ik al aangaf heb ik de pc voor iemand anders gemaakt (ik bouw en verkoop pc's) dus kan ik de score op dit moment niet aflezen, dan zou de eigenaar van de pc moeten belen. Laat een score van een in mijn ogen inferieure benchmark als PCmark2002 je aankoop niet beinvloeden. Het is gewoon een erg goeie set wat je wil kopen, het moederbord is erg compleet en goed verzorgd en de CPU en videokaart die je wilt erg snel.
Link naar reactie
[quote:2244aefca5="hjs"][quote:2244aefca5="Red Dragon"]Die heb ik zelf niet getest, maar volgens deze test is ie wel goed : http://www.hardware.info/reviews.php?id=341&page=5 Hij is echter goedkoper en heeft minder features.[/quote:2244aefca5] Handige Link zeg Red Dragon :roll:[/quote:2244aefca5] ja he.. met dank aan HJS :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...