Ga naar inhoud

unlock AMD XP 2000+


Aanbevolen berichten

:roll: Is er een winkel die de AMD kan unlocken ??Ik heb de methode peprobeerd zoals die bij tweakers.net staat beschreven ,maar die methode werkt maar enkele weken dan moet de geleidende verf opnieuw aangebracht worden.Het moet toch mogelijk zijn om dit op een professionele manier te doen?Ik heb alle winkels gebeld maar kan er geen vinden die dit doet !!!Bestaan die eigenlijk wel ?
Link naar reactie
[quote:f186f3e787="diniz"]Maar ze zullen er wel ervaren in wezen dan. :)[/quote:f186f3e787] Tuurlijk, maar je hebt geen enkele garantie dat het werkt. Tweakers is normaal niet te bereiken voor dat soort zaken, dus na de HCC dagen kun je ze er niet meer op aanspreken als het niet werkt. Je kunt het daar ook hoogstwaarschijnlijk niet testen dus het is een beetje riskie, ze kunnen natuurlijk altijd een foutje maken in de haast.
Link naar reactie
[quote:ece67836dc="turbulence"]meestal gebruik je van die geleidende verf die ze ook gebruiken om de draden voor de achterruit verwarming te herstellen.. das ook de methode die op tweakers staat....[/quote:ece67836dc] Die gebruik ik ook, maar heb deze tot nu toe nog nooit moeten opnieuw aanbrengen. Daarom dacht ik dat de cputemp te hoog werd of iets deregelijks. Ofwel werd de cpu niet goed ontvet? :roll:
Link naar reactie
Volgens mij doet Tweakers.net geen unlocks dit jaar. Vorig jaar was dit wel zo, maar dit jaar niet dacht ik. Maar dat zou je dan even moeten opzoeken op GoT. Het staat in ieder geval niet op het HCCDagen forum. Wel dat er TweakGear verkocht gaat worden en dat je bij Philipsartikelen Henkies krijgt die je weer kan inleveren voor TweakGear. Maar unlocken toch echt niet hoor! Maar we zullen wel zien. Ik heb vrijkaartjes gekregen dus ik ga ook. Ik denk dat ik voor een optische muis ga kijken. Die Bij de Lidl in de aanbieding is vind ik maar 3x niks. :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...