Ga naar inhoud

Celeron met Socket370???


Aanbevolen berichten

Mijn pa heeft deze "Celeron450"gekocht bij Regenboog computers te sittard. Alle Gegevens sisoft Sandra: CPU Model: Intel (TM) Celeron (TM) Co-Processor(FPU) Not Installed Speed: 451Mhz Performance Rating: PR541 (Estimated) Type: Standard Packaging: FC-PPGA Socket 370 Rated Speed/FSB: 402Mhz/ 1x67Mhz Multipier: 6x Generation: 6th (6x86) Model Info.:PSC (Mendocino) Celeron 300-533 2V Revision/Stepping: 6/5 (0) Stepping Mask: M60 Mircocode: MU066501 Caches: Internal Date Cash: 16KB (synchonous Write Back (4-Way, 32Byte line Size) Internal Code Cache: 16KB (synchonous Write Back (4-Way, 32Byte line Size) L2 On-board Cache: 128kB ECC (synchonous Write Back (4-Way, 32Byte line Size) L2 Cache Multiplier: 1/1x (equiv, 451Mhz) Host Interface: FSB Speed: 1x 75MHz (75Mhz Data Rate) Socket Slot: SLOT1 (Zit een Converter op naar socket 370) Upgrade Interface: Slot1 Supported Speed(S) 451Mhz (or more) Sup. Volt. : 3.3V Als jullie nog meer willen weten, zeg het maar hoor. (hoe kan ik een plaatje in een antwoord zette, dat overtypen is veel werk hoor :( )
Link naar reactie
Ga nu eens even lekker zitten en denk eens goed na, Bij een FSB van 67 Mhz en een multiplyer van 6 dan kom je uit op....... 402 Mhz dat is al niet in orde want je zou moeten uitgaan van 66Mhz x 6 en dan kom je uit op 396 Mhz zoals bedoeld. Dat er toch een snelheid gegeven word van 451 Mhz is vreemd want ook bij het opstarten moet in het scherm tezien zijn dat het gaat op een celeron op 402 Mhz (of eigenlijk op 396) De gegevens over de cache duiden wel op een celeron dus is het gewoon een overklokte 400. Vergeet niet dat er veel vaker een dergelijke truuk gebruikt wordt door de want mindere zaken.....
Link naar reactie
Die 75Mhz vond ik daar ook al raar staan, maar denk na, dat was 3 jaar geleden, toen was ik 12 ofzo en toen wist ik nog niet eens es wat overclocken betekende. Er staat op het nieuwe mobo PPGA op het socket, net als op de converter, dus dat zal wel lukke neem ik aan! Iedereen nogmaals bedankt voor alle antwoorden!!!!!!!!! :P
Link naar reactie
d8, ga maar met deze topic verder. Nu heb ik dus mobo ingebouwt en raad eens, ja hoor, doet het nog niet. Het volgende probleem doet zich voor: - Alleen het benodigde (PCI Video, CPU, Mem, Mobo, CPU Cooler) aangesloten. Geen beeld. (kan aan de BIOS instellingen liggen, die op AGP staan) - Sluit ik HDD aan doet hij het niet. Haal ik IDE kabel los gaat de HDD opstarten. (IBM 20.5GB 5400rmp), Bij CDRom hetzelfde, IDE vast, NIKS. IDE los kan het laadje open. Iemand raad??
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...