Ga naar inhoud

Epox komt met AMD unlock via BIOS


Aanbevolen berichten

[quote:0ad7d99c69="egslim"]Mijn eerste indruk bij het lezen van dit artikel is dat het gaat om een BIOS waarin je de mp kunt instellen als de CPU unlocked is. Dat is dus in tegenstelling tot het systeem waarbij je bruggen moet verbinden/verbreken om de multiplier te veranderen, maar voor zovver ik weet niet bepaald revolutionair.[/quote:0ad7d99c69] Als je dit stukje leest: [quote:0ad7d99c69] Epox has made it possible to have processors that are multiplier unlocked on AMD retail Athlons. This means you will be able to overclock your CPU [b:0ad7d99c69]just by plugging in it into the board, and then overclocking at will,[/b:0ad7d99c69] because of the voltage and other settings Epox includes. [/quote:0ad7d99c69] Lijkt het er toch op dat je gewoon een CPU koopt, erin rost, en MP's kan instellen..
Link naar reactie
Soepkip, Het staat er enigzins onduidelijk, maar eerst lees ik dit: [quote:04822ba130]to have processors that [i:04822ba130]are[/i:04822ba130] multiplier unlocked [/quote:04822ba130] Daar staat dus dat het geldt voor CPU's die al unlocked zijn. Jouw quote stemt daarmee overeen: [quote:04822ba130]just by plugging in it into the board, and then overclocking at will,[/quote:04822ba130] Als de CPU al unlocked is kun je hem er inderdaad zo instoppen en dan overklokken door de mp in de BIOS in te stellen. Ik kan het best mis hebben, maar ik ben sceptisch.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...