Ga naar inhoud

zou ik dit doen????


Aanbevolen berichten

Ik was persoonlijk wel gecharmeerd van het nieuwe KT400 model, de Apogee deluxe. Niet dat daar erg veel verschil tussen zit, maar een snellere V-link en DDR400 ondersteuning zijn nooit weg. Het enige wat er op de betreffende borden ontbreekt zijn een RAID-controller en S-ATA ondersteuning. RAID viel voor mij persoonlijk af, S-ATA zie ik op dit moment ook nog geen voordeel in (Op het moment dat dat gangbaar en nuttig wordt, koop je m.i. DAN een nieuw mobo dat veel geavanceerder is). Verder heeft die Apogee serie een behoorlijke onboard geluidskaart (6 kanaals C-Media chip) een een leuke breakout-box voor USB pluggen onder je floppydrive en een mic_in en headphone_out. Naast de Apogee serie is er ook een Zenith serie in de markt gezet; nog uitgebreider (firewire, S-ata, RAID), maar met NForce2 chipset. Check www.chaintech.com.tw even...
Link naar reactie
[quote:fa0cb9b3d0="turbulence"]ja, zo denk ik dan ook wel eens, maar het is wel weer 120 piek extra.... daarnaast is die nog niet goed leverbaar (als ie al leverbaar is) en ik kan die Soltek [b:fa0cb9b3d0]nu[/b:fa0cb9b3d0] verkopen voor een leuk bedrag.....[/quote:fa0cb9b3d0] Ja, maar om NU voor een leuk bedrag die Soltek te verkopen en een KT400 bord te nemen, zou ik liever dat bord over een tijdje voor een minder leuk bedrag verkopen en dan die Chaintech nforce2 nemen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...