Ga naar inhoud

zou ik dit doen????


Aanbevolen berichten

ik kan mn Soltek SL75drv5 voor een leuk prijsje verkopen aan een kennis. ik ben niet helemaal te spreken over de stabiliteit bij het overclocken van het mobo, en daarom verkoop ik hem misschien ook... nu zit [url=www.exile.nl]exile[/url] vlak bij mij in de buurt, en ik zij zijn ook leuk met de prijs van de 2400, dus mijn voorkeur gaat uit om mn spul bij hun aan te schaffen... nu zoek ik een leuk en stabiel OC'bordje. (ja ik weet dat Epox hier heel goed in is) maar zij voeren geen Epox in hun assortiment. nu heb ik gemaild met exile, en hij raadde met de Gigabyte GA-7VAX aan. volgens hem was dit een superstabiel mobo, en goed te OC'en met de 2400... zou ik dit wel doen? of kan ik toch maar beter ergens anders kijken voor een Epox mobo????
Link naar reactie
Point point... Dus het topic is nu "GigaByte of toch maar iets anders zoals Epox?" En dan gewoon een KT333 plank en geen mobo van 150+ euro :roll: Toch? Nwah.. Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn EP-8K3A+ :P Hoewel er al weer veel nieuwere Epox planken zijn. De 8KHA+ (ofzo) schijnt ook erg goed te zijn. Moet je maar kijken wat je zelf wil (uitgeven / mogelijkheden).
Link naar reactie
jah, zon epoxje is ook wel leuk, jij heb de raid versie, maar de ''gewone'' kost nog maar 95 E ofzo... en zo'n Nforce2 bordje is wel leuk, maar ze kosten nog zoveel, en ik heb geen zin om 195 E te betalen voor een bordje, kijk je kunt ook te veel willen he, tuurlijk we willen allemaal wel het snelste van het snelste (ik ook :wink: ) maar moet wel redelijk blijven.... nou jah, dan maar es ff kijken waark een leuk epoxje wegkan krijgen... kreeg btw van een maat van mij voor de 8k5a2 te gaan.... deze beter als de 8k3a??? stabieler ofzo???
Link naar reactie
nu zoek ik een leuk en stabiel OC'bordje. (ja ik weet dat Epox hier heel goed in is) maar zij voeren [b:144fca258f]geen Epox in hun assortiment. [/b:144fca258f] Indien je dat absoluut wil kan een goede consumentgerichte PCshop dat zonder problemen bestellen voor u. Het kan dan wel dat je iets langer moet wachten. Indien niet is dat gewoon onwil.
Link naar reactie
[quote:6e21639370="gerben"]Inderdaad al vrij oud, zou een naar een nieuwere kijken. Kijk vooral ook eens naar de nforce2 borden, net uit, en de eerste reviews klinken veelbelovend.[/quote:6e21639370] vrij oud??? huh, is een kt400 bord, die soltek die ik heb is een kt333 bord, en ik d8 dat de kt400 na de 333 komt...
Link naar reactie
[quote:005de5971c="gerben"]Je hebt gelijk, GA-7VAX is nieuw. Blijkbaar aangezien voor de popularie 7VRX...[/quote:005de5971c] maar goed is dit een beetje een goed mobo of niet???? goed OC'baar en ook nog eens een beetje stabiel? kan natuurlijk altijd nog voor een epoxje gaan, maar als dit ook een goed bordje is, dan kan ik de verzendkosten enzo al weer aftrekken
Link naar reactie
[quote:b581bf3da9="egslim"][quote:b581bf3da9="aard"]als je echt een leuk bordje wilt koop dan een msi kt3 ultra 2 board erg goed.[/quote:b581bf3da9] Waarom, kun je toelichting geven?[/quote:b581bf3da9] Dit board is de opvolger van de k7t 266 pro2 serie. Ik beschik over dit board en is erg stabiel. Ik heb het bij vrienden ingebouwd en ik ben er zeer tevreden mee.
Link naar reactie
[quote:0860fa5abb="aard"] Dit board is de opvolger van de k7t 266 pro2 serie. Ik beschik over dit board en is erg stabiel. Ik heb het bij vrienden ingebouwd en ik ben er zeer tevreden mee.[/quote:0860fa5abb] ja, kijk mijn mobo is ook wel stabiel, maar volgens mij leent zo'n MSI zich niet echt super om eens goed te OC'en.... // Gerben.. jah, had ik ook al gezien, superstrak bordje iig... leuk als je een window en verlichting hebt..... // bajnok, OC'ed dat mobo wel een beetje dan????
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...