Ga naar inhoud

SIMM RAM


Aanbevolen berichten

[quote:d889e00504="Long John"]Het zal wel aan mij liggen maar het komt mij een beetje te vaag over allemaal......[/quote:d889e00504] Nee ligt niet aan jou, Li'l compuguy is gewoon vaag (lees: Forumleert zijn vraag vaag) //Li'l compuguy Kan je voor ons duidelijk je vraag forumleren wat het is nu niet precies duidelijk wat je wilt weten je heb het over Simm geheugen, dus dat geheugen wat nog op jou moederbord past?
Link naar reactie
[quote:bf1c589c7d="Long John"]Ik heb meer het vermoeden dat we in de maling worden genomen lees maar eens verder en onder hardware.... vergeef me als ik het mis heb maar, een vraag hoe snel is een module en daarvoor een antwoord dat CAS 3 wel sloom is......[/quote:bf1c589c7d] We worden niet voor de gek gehouden hoor De beste jongen is 13 jaar en hij heeft die Hardware in ze Sig echt., je kan het hem niet kwalijk nemen.
Link naar reactie
klop ook we,l en iedereen mag plaatsen. ik bedoel de vragen in topic's waar een antwoord gevraagd word voor een probleem. Daardoor kreeg ik het idee dat er iets niet klopt want het is niet handig eerst een hele diskussie met watis dit , wat is dat, hoezeo... te voeren en dan over hetzelfde onderwerp advies te geven.. Van mij mag het maar stel de vragen dan als een Topic en niet in een andere topic in plaats van het antwoord te geven. maar goed dat is mijn mening en niemand hoeft het daar mee eens te zijn.
Link naar reactie
[quote="De Geest Van Oirlo"] Wat voor SIMM geheugen, Je hebt 23 soorten d8 ik. Een voor de 486 en EDO d8 ik. MSI mobo boekje staat zon tabel:: FPM (60,70ns) 25Mhz 200mbps EDO (50,60,70ns) 40Mhz 320mbps Kies ma. Kwis nie dat die tabel nog een keer van pas zou kommen :wink:[/quote Is "dacht ik" het enige juiste antwoord Eddy :wink:
Link naar reactie
[quote:7fd6e775fc="Long John"]Ging me niet om de hardware, wel om de vele vragen over hetzelfde terwijl hij er ook antwoorden op geeft.. Maar verder maakt het mij niet uit en al zeker niet wat voor computer hij of wie dan ook heeft. Tenslotte is een computer geen speelgoed, maar een doodgewoon stuk gereedschap!![/quote:7fd6e775fc] Long John, geef aub gerichte antwoorden, geen overloos geleuter. Eddy
Link naar reactie
[quote:20066bb3f8="Eddy X"] Long John, geef aub gerichte antwoorden, geen overloos geleuter. Eddy[/quote:20066bb3f8] Inderdaad!!! In dit topic staan een slordige 10 posts waarin alleen maar gezeik staat. Er wordt dan opgemerkt dat die jongen 13 jaar is -> geef hem dan ook info i.p.v. die jongen afzeiken. Je kunt niet alles weten. Dus Long John, draag wat van je kennis over!!! Neem een voorbeeld aan het antwoord van microchip.
Link naar reactie
IK zal het uitleggen:ik wou weten hoeveel (M)HZ Simm RAM heeft.Ik weet dat RIMM 800MHZ heeft,DDR en SDR zelfs meerdere hoeveelheden.En ik wou gewoon weten hoeveel (M)HZ Simm RAM heeft.Is dat zo moeilijk om te begrijpen?Voor sommige mensen wel(ik noem geen namen,je moet je maar aangesproken voelen)En over die CAS3:ik mag het fout hebben,maar is CAS2 niet beter dan CAS3? PS:aan de geest van oirlo heb ik wat->FPM=25 MHZ & EDO=40 MHZ.Van mij mag er een slotje op.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...