Ga naar inhoud

Nieuw Moederboard...


Aanbevolen berichten

Ik zit er een beetje over in om een nieuw MB te kopen. Ik wil er dan ook geleik nieuw geheugen (pc2700) en een processor bij. Misschien kunnen jullie wat advies geven over wat ik moet kopen, het budget: graag onder de 400 euro (k'ben nog maar 14 dus veel geld heb ik niet :oops: ) Ik zit nu met een: ECS K7S5A 1.0 AMD Duron 950 384 MB Pc133 (niet echt fantasties dus...) :lol:
Link naar reactie
Als je gewoon A-merk geheugen koopt zit eigelijk altijd wel goed (tenzij je extreem wil gaan overclocken) wat mobo betreft zou ik de keus maken tussen Asus of Epox. Persoonlijk zal ik voor Asus gaan (heel veel goeie ervaringen mee), maar dat is puur dat ik weinig ervaring heb met Epox. (en met MSI wel :evil: ) maar misschien hebben andere forum leden andere ervaringen........
Link naar reactie
Idd Epox is een hee goed merk, maar de vraag is wil je overklokken? Is het antwoord ja, dan moet je zeker voor bijvoorbeeld de Epox 8K5A2+ gaan, is het antwoord nee, dan zou ik voor de full featured versie van de Asus A7V8X gaan. Dat bord kan later nog goed upgegrade worden met een AXP Barton en met SATA schijven en Gigabit LAN, dus dat is erg handig. Ik zou als proc een 1800+ nemen en dan heb je nog genoeg geld voor 256MB Samsung PC2700, 512MB gaat waarschijnlijk niet lukken.
Link naar reactie
Beste mensen, zoals jullie al in deze thread [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75454[/url] hebben kunnen lezen is mijn moederbord een beetje dood. Nu wilde ik dus een nieuwe gaan aanschaffen en dacht zelf aan een MSI KT4 Ultra met daarop een XP2100+ en 256 DDR. Wat is jullie idee hierover.
Link naar reactie
Dat bord schijnt het wel leuk te doen, al ben ik niet zo weg van MSI. MSI heeft namelijk nogal wat problemen met haar moederborden gehad, vooral de KT266a serie was een ramp. Als er hier mensen zijn die kunnen bevestigen dat die problemen inmiddels verholpen zijn. (KT3 Ultra had ook al veel minder probs) dan is dat bord een goede keus, anders zou ik eht zekere voor het onzekere nemen en naar een ander bord uitkijken
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...