Ga naar inhoud

Amd te heet en dan ?


Aanbevolen berichten

ehm... 2x90mm in bodem, 1x80 in front, 2x80 aan zijkant, 4x 80 in deksel. (plus 2xcpufans, 2x(in 1 atxvoeding), 1x(in atvoeding), en 1x vidkaart) totaal 15 in 1 kast....... Lijkt veel, maar aangezien er 2 XP1600's draaien, (tijdelijk) 5 hdd's, 2 vidkaarten, geluid, netwerk, pctv, pinnacle dv-plus, en raidcontroller in zitten kan het knap warm worden in m'n kastje Vandaar dat een rustige airflow best een paar graadjes scheelt, 45 en 49 graden fullstress met standaard coolermastertjes.
Link naar reactie
Mijn eerste reply hier!! Normaal zit ik op het forum van tweakers.net,en daar staan ook genoeg post hierover. Mijn Amd xp 2200+(1800 mhz@1859) met thermaltake volcano 7+ en thermaltake xaser 6000 en thermaltake hardcano 5(hdcooler)wordt met fan op laagste stand 43 graden,en op de hoogste stand(stofzuigerstand) 38 gr non stressed.Na een aantal uur gamen is ie 45 laagste stand en 41 hoogste. Heb je arcticsilver gebruikt????Zo ja,neem anders een andere cooler,de tt9 is zeer mooi,maar koelt een stuk minder dan een 7+. Mijn temp zijn gemeten met een echte temp voeler,daar mijn kast en hd cooler daar mee zijn uitgerust.Dit werkt echt mooi die templcd,gewoon f onder je proc plakken,en klaar is .... :P mijn 3dmark : http://service.madonion.com/compare?2k1=5030429
Link naar reactie
Niet om het een of het ander maar op die manier meet je dus NIET de juiste waarde! Een cpu zal altijd aan de bovenkant warmer zijn als aan de onderkant, de koeler zit dan ook niet voor niets boven op de cpu en niet aan de onderkant. Het is wel een leuke indicatie maar klopt totaal niet Als je met een externe voeler wilt meten moet je op de cpu meten en dat is erg lastig aangezien daar de koeler zit. Alleen de interne diode geeft een redelijk goede meting al de andere manieren zijn eigenlijk een indicatie, ook de wijzen met een voeler onder de socket...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...